Thursday, May 10, 2012

為小朋友做菜11之甘荀杯蛋糕Encore Carrot Cupcakes


再整杯蛋糕帶去仔仔學校旅行,今次整嘅係正常size,唔係上次生日會嘅迷你版,用嘅材料一樣,只係整得大個D,焗嘅時候又要耐D咁解。





材料:(約做12個蛋糕仔)
自發粉      1-1/2杯(12安士約340克)
甘筍磨蓉   1-1/2杯(12安士=340克)
砂糖         1杯(8安士約227克)
雞蛋         2隻(室溫)
菜油         4安士(約118ml)
牛奶         1/4杯(2安士約59ml)
肉桂粉      1茶匙
發粉         1茶匙(baking powder)
雲呢嗱油   1/2茶匙(pure vanilla)
鹽            1/2茶匙
提子乾      1/2杯(4安士約113克)

做法: 1)焗爐預熱350度F(約176度C)。
2)糖、雞蛋、菜油、雲呢嗱油加牛奶放入大碗中拌勻,打至完全融合成糊狀。
3)自發粉加入肉桂粉、發粉、鹽同篩。
4)將1/3粉料加入糖糊中拌勻至無細粒。
5)將加入粉之糖糊倒落餘下2/3粉料中,拌至完全混和均勻冇粉粒成漿。


6)將甘筍絲拌入粉漿中,最後加入提子拌勻。


7)將烘焗用錫紙杯模放入杯蛋糕模中,再將蛋糕糊平分入每一個杯模中,放入焗爐中焗30至35分鐘至蛋糕全熟。


小貼士:
1)我將整撻嘅錫紙模放入muffin模中或蛋撻模中焗,就可以慳番唔駛搽油於焗模中,又唔駛驚會痴底,只要攤凍之後成個錫紙模抽出就可以。
2)呢個甘筍蛋糕仔係健康之作,用嘅係菜油,加埋甘筍同提子,小朋友都唔抗拒食。
3)如果要加frosting topping,我會建議用cream cheese加少少糖粉打勻搽上面,加一粒提子或合桃就最夾味,比起icing或whipped cream都健康D。
4)由於爐溫前後未必均勻,建議焗到中途打開將蛋糕模前後掉轉,可以確保杯蛋糕唔會一個生一個熟。
5)蛋糕糊中可以加入椰絲增加香味口感,但要留意,如果太杰身,加多一兩湯匙牛奶,以免蛋糕太乾太硬。

1 comment:

  1. 不好食太多紅蘿蔔番茄之類伯妹妹會上色~土生一般都不白~原因是忘記自己有色
    [版主回覆05/13/2012 05:02:34]我個女真係好鍾意食紅蘿蔔之類,生食熟食點食都得,另外就係蕃薯,蕃茄麻麻地鍾意,嫌酸。暫時未知白唔白,不過都要留意下。

    ReplyDelete