Monday, January 30, 2012

農曆新年系列之4:舞獅 Lion Dancing

以前都有講過,李生以前參加醒獅隊,玩咗廿幾三十年,休息咗八九年,兩三年前因為對仔女而復出,每年農曆新年期間佢地都會好多活動,除咗今年2月11日嘅農曆新年花車巡遊,連續兩個星期六都會去多華人商舖舞獅,為醒獅籌募經費,好多華人主理嘅商舖都好鍾意舞獅活動,因為好意頭,唔通有人問你舞獅嚟拜年,帶來吉利,會有話唔要唔好咩?甚至有D老外都好鍾意睇,剛過嘅星期六就係西岸醒獅隊嘅籌款日,李太因為趕帶豬扒妹去考校區嘅語言試,唔記得帶相機,呢日所有相都係用手機影嘅,當然冇相機咁清咁靚,但都算捉到當中精彩部份。





其中一個大商戶就係SF Toyota,估唔到成個Richmond區有四間Toyota店,全部屬於同一個老細,每年佢都會叫醒獅隊去表演。第一站就係Geary Blvd.上呢一間SF Toyota,首先放好炮仗先,



跟住開鑼鼓,就三隻獅子一齊開舞啦,紅白藍三色獅子煞是好看,當中舞獅有男有女。



點燃鞭炮,三獅齊拜,最後嘅大鞭炮爆完後,舞獅表演就結束,三隻「獅子」好有禮貌拜別。











之後出發去到Clement Street開始之後幾小時嘅舞獅活動,等人等briefing時,兩隻一紅一白獅子在路邊休息,哥哥豬扒妹雖然唔係第一次見獅子,但好有好奇心咁去摸去睇,佢地記得獅子可以貶眼開口,但此時兩隻獅子都冇反應。







開始啦,由師傅Tony帶領開行,路上有好多人圍觀同拍照,非常熱鬧。





首先在商店門口拜幾次先,之後獅子會圍住門框咬,之後進入店內又拜又舞一番,出嚟之後就你燃點鞭炮,再作拜揖幾次至完全整個過程。















又到另一間商店啦,呢次係一間洗衣店。









呢一間係一間Burmese餐館。









蟲草城蔘茸行。





華人超市。



鑼鼓係放喺車上跟住醒獅隊旁邊行車。



去到呢間髮型屋前,白色獅子同哥哥豬扒妹玩一下,俾咗個大頭我影。





要過馬路啦,全部人除低獅頭睇清楚至過。



嚟到太平圖書店。





另一間華人超市。



呢一間係美容院,門口有個坐輪椅小朋友,獅子姐姐特別走埋去同佢玩一陣,點知小妹妹好驚。







美容院老闆娘好認真,有晒魚雞生果,仲燒埋衣紙,迎接獅子嚟送福。



由於鑼鼓車慢駛影響到交通,所以事前要入紙警察部申請,仲特別有個警察跟住我地去指揮交通。





小男生唔驚仲有幸同紅白雙獅拍照。



去到美國銀行,有兩個門口,於是一邊一隻獅子入到行內拜年,再退出放鞭炮。







呢段路因為double parking嚴重,唔可以再有車慢駛,所以要由人手搬鑼鼓跟住獅子。





去到另一間銀行東亞銀行。



兩個小朋友已經叫肚餓啦,於是李太就帶哥哥同豬扒妹去飲茶先,等李生嚟會合。點知飲飲下茶,見到兩隻獅子上嚟拜年,茶客都好興奮,特別係小朋友同老人家,始終新正頭都係好講意頭。








等咗兩個鐘,我地三個已經飲飽食醉,但都未見李生踪影,於是李太埋單諗住返屋企,落到樓下見到隔離茶樓門口有隻船好靚,兩個小朋友要同隻船影相。





行下行下聽到鑼鼓聲,於是我地三個就跟聲尋人,去到4th Avenue,果然見到醒獅隊,



連老外餐館都鍾意醒獅表演。



又去另一間SF Toyota啦,表演完滿地鞭炮紙碎。





















跟住又去第三間SF Toyota,呢個係李太哥哥豬扒妹跟住醒獅隊最後一站,













兩個B已經話攰要返屋企,李生就同醒獅隊繼續行程,舞到太陽下山。

4 comments:

  1. 嘩,原來李生係舞獅人馬,失覺哂。^^
    [版主回覆02/02/2012 07:22:12]佢而家唔會舞獅架啦,年紀唔細,就咁打鼓打茶茶都夠佢攰,留返班後生仔玩,而家佢都係幫手,唔知以後對仔女會唔會想玩。

    ReplyDelete
  2. 新春愉快,祝你新一年身體健康,心想事成....
    [版主回覆02/02/2012 07:23:35]謝謝,希望Blog友都新年進步,身體健康。

    ReplyDelete
  3. 龍年行大運!
    [版主回覆02/04/2012 06:04:05]嘻嘻,都真係幾大個運,我同兩個小朋友行咗幾個鐘,攰晒,李生同醒獅隊成員舞足五六個鐘至勁。祝龍年進步,身體健康。

    ReplyDelete
  4. 新年快樂 ! 謝謝精彩的舞龍舞獅 !
    您好 ! 我是台灣的Kevin , 希望有機會邀請您到台灣旅遊 , 我將會為您做最好的行程規劃與服務 ;打擾之處請見諒 !
    雅虎香港 : http://blog.yahoo.com/Kevin-Taiwantraveler

    ReplyDelete