Sunday, May 29, 2011

基本髮辮編法1:法國辮 French Braid


法國辮比三手辮較為複雜,但基本編法依然是三手辮,
因為手上只有三束頭髮,加入頭髮都是加入原本的三手其中一束。
如果學懂法國辮已經可以有較多變化,而且法國辮有非常多可塑性,
以後慢慢再介紹多幾種由法國辮變化出來的髮型。


第二步:正常三手辮紮法去完成一組嬪辮


第三步:由右邊(1)加入一小束頭髮,再織入嬪辮中


第四步:左邊(3)再加入一束頭髮織去右邊


第五步:右邊(2)再加入一束頭髮織去左邊



第六步:如此類推,兩邊每織一層就加入一束頭髮至理想長度




2 comments:

  1. 我通常去到加入頭髮嗰下就甩手, 真失敗.
    Ps, 我係自己幫自己攪
    [版主回覆06/12/2013 12:26:07]我都自己幫自己紥,你的頭髮剪得碎嗎?夠長夠多不太碎會容易一些,不過多多練習就會束得好,我最初都手忙腳亂,現在很快已經束好。太散的話先噴一點水會容易些。

    ReplyDelete
  2. 嘩!剛開始學晚妝set頭,第一堂學紮辮,阿sir淨係識話睇住,又唔講邊條頂邊條底,快手到好似喺街市騙C9嗰啲估邊隻係公仔(pocker)咁,好采揾到你個blog,好清楚,一睇就識,thx!
    [版主回覆07/30/2013 13:00:34]我以前都睇唔明人地點整,之後都係自己試下試下整到,有時畫圖會易明D,又可以反覆去睇,希望你讀過課程越學越多嘢玩啦,以前我都做過朋友化粧SET頭模特兒,但朋友話我太多頭髮,整到佢死死吓。

    ReplyDelete