Monday, July 8, 2013

【深夜食堂煮婦同樂會第55話】Chinjaorosu

今次題目是Chinjaorosu亦即是青椒肉絲,其實讀音都可以推敲到一二,原漫畫中是一隊學校樂團名叫Chinjaorosu,團員中以男性為多,女生只有一個,她長得漂亮很受男生歡迎,團員多年後亦有聚舊,次次都點跟他們樂團名稱一樣的青椒肉絲。青椒肉絲是家常菜,餐館都有供應,以前看中華小廚師漫畫時,其中一集有提過這一道菜,竅門是青椒跟肉絲要分別先走油,不過家常菜我盡量清淡,走油可免則免,今次又試用鹽麴,效果不明顯,味道是豐富了,但不見得肉質軟滑,有點失望。




材料:
青椒    1個
紅椒    1個
豬肉    3/4磅
蒜頭    兩粒



醃料:
鹽麴    1茶匙
1湯
1





調味:
1/2茶匙
麻油    1茶匙
淡醬油    1湯匙
3湯匙
粟粉    1/4茶匙
煮法:
1)豬肉切細條,加鹽麴及水醃約半小時,再加油拌勻。





2)青椒及紅椒去蒂去籽,切成幼絲待用。





3)豬肉絲放入平底鑊,大火炒至7成熟,撈起待用。





4)蒜頭拍扁去衣,落鑊略爆,加入青椒及紅椒絲,加入鹽1/2茶匙炒至椒絲轉色。





5)豬肉絲回鑊,加入
鹽、麻油及淡醬油,中火炒至肉及椒絲全熟,最後以粟粉加水拌勻埋獻即可上碟。





小貼士:
1)如家中有洋蔥,不妨加入1/4個洋蔥(切幼絲),味道自然會有香甜味。
2)豬肉加水醃,靜置一會讓肉吸收了水份,可以變得嫩滑。油最後才加可以避免油份阻礙水份吸收。
3)豬肉可改為牛肉,因家人中有不吃牛肉的,所以今次用豬肉烹調。
4)日本超市有青椒肉絲的方便醬出售,可能嘗試。


後記:滿懷期待以為鹽麴會使豬肉變得軟滑,但今次魔法不靈,肉質還是硬了一點,味道的確更有層次和深度,不過口感沒有上次青椒釀肉的多汁嫩滑,真的有少許失望,可能是我還未掌握到使用鹽麴的秘訣,下次再試用於其他菜色上。

4 comments:

  1. Molly 公路之星July 8, 2013 at 6:13 AM

    簡單又好味呢~~
    [版主回覆07/10/2013 23:59:54]家常菜算係幾唔錯,有菜有肉。

    ReplyDelete
  2. 青紅椒配搭顏色好靚呀
    今次鹽麴竟然令肉變得硬咗, 又確係唔明喎, 點解呢
    [版主回覆07/11/2013 00:01:35]想用埋黃椒架,不過好貴,所以青紅椒就算。我認為可能係舊肉瘦咗D,所以口感唔好,但我以為鹽麴有幫助,下次唔買呢隻肉炒。

    ReplyDelete

  3. [版主回覆07/11/2013 00:05:30]大家都認為彩椒出嚟個樣靚D。

    ReplyDelete
  4. 青椒肉絲 - 不是青椒牛肉嗎?
    [版主回覆07/11/2013 00:02:59]因為屋企有人唔食牛肉,我對仔女豬肉有時都會俾下面,所以用豬肉整,平時用雞肉炒仲好味。

    ReplyDelete