Wednesday, April 18, 2012

第130款:華麗的三手辮

有時冇時間,又想快但有變化,好自然就係梳三手辮,不過當日日都係三手辮又開始有D悶啦,點樣可以令三手辮有變化呢?呢個我叫做華麗的三手辮,因為出嚟嘅結果比普通三手辮花俏好多,但又唔係要做多好多工夫,又唔駛再用好難嘅技巧。呢次係用於普通三手孖辮上,如果用於梳髮髻,將會成為好有貴氣嘅髮式。



首先好似平日梳三手辮咁將頭髮分成三束頭髮,再由最側邊兩束頭髮中各抽出一小束頭髮,將呢小束頭髮以三手辮方式由頭編到尾。


之後將小三手辮搭於三束頭髮其中一束上,再將三束頭髮編成三手辮,要注意係將小三手辮展現於前面,就好似係頭髮加上一條織帶咁樣,建議只編兩條小三手辮,令到個花樣可以突出又不至於太過花多眼亂。想個效果明顯D,可以於編小三手辮時加入小絲帶等配件,令到小三手辮更搶眼。



No comments:

Post a Comment