Thursday, April 26, 2012

為小朋友做菜之9:菠蘿多蛋班戟 Pineapple Pancake

話說有次睇電視,有人用藍苺整班戟,而且落好多蛋,個食譜同一般班戟唔同,初初覺得幾得意,但望落真係唔知究竟會係咩味,心思思搵日試下。今次咁啱有菠蘿,想下整菠蘿味都好喎,出嚟有菠蘿嘅香鮮同酸甜味。



材料:
菠蘿    約1/3個
雞蛋    4隻(大隻)
中筋粉 6至8大湯匙(All purpose flour)
砂糖    1湯匙
牛油    適量(用嚟煎班戟)

做法:
1)將新鮮菠蘿去皮起釘,切成四份,中間硬心部份切除唔要,略浸鹽水,瀝乾之後切成塊,放入攪拌機中。


2)4隻雞蛋去殼、砂糖加入攪拌機中,開whip功能略打約15至20秒,至雞蛋黃同雞蛋白打勻,即使有菠蘿碎或蓉都可以。




3)將菠蘿蛋糊倒出置大碗中,篩入一湯匙半麵粉,攪拌至冇粉粒。
4)將餘下麵粉篩入大兜中,把已加入一湯匙半麵粉之蛋糊續少分次加入麵粉中,拌至完全溶合冇粉粒。


5)平底鑊放入約半湯匙牛油,倒入4湯匙蛋糊,中火將班戟一面煎至金黃色,再反轉面煎另一面至熟。



小貼士:
1)必須瀝乾菠蘿水份,否則菠蘿出水,個蛋糊比例就稀咗;我用新鮮菠蘿雪一晚整,如果用罐頭菠蘿,必須小心隔去水份(糖水)。
2)麵粉份量可以加減,睇你想塊班戟有幾實,但我試過呢個份量最少都要有6湯匙麵粉,否則就唔會煎得成形。
3)我自己覺得就咁食唔加任何糖漿都好好味,呢個會適合配微酸味果醬或糖漿同忌廉。
4)唔用菠蘿,用其他醬果類都好味,我都試過士多啤梨,相比呢個更受小朋友歡迎。

後記:
其實呢個似係蛋餅多過傳統班戟,工夫時間同傳統班戟都差不多,呢個有更多蛋香味,我鍾意冇加泡打粉,只係柔軟度同之前整嘅傳統班戟差少少,即係唔可以加砂糖、花生碎、椰絲摺埋做我鍾意嘅港式夾餅。

No comments:

Post a Comment