Monday, April 23, 2012

為小朋友做菜之8:簡易班戟 Simple Pancake

呢次整嘅班戟同上次鬆軟厚身煎班戟大同小異,所唔同係今次冇時間做分蛋法同打蛋白到發泡企身,而且今次主要都係親子活動,對於品質都係其次。


上次嘅鬆軟厚身煎班戟:

http://blog.yahoo.com/_HHPBQ7Z6ZTWGDUBKOMCXMHPPOU/articles/574994





材料:
麵粉   1-1/2杯
牛奶   1-1/4杯
蛋  1隻
泡打粉    3-1/2茶匙
鹽  1茶匙
糖  1湯匙
牛油    3湯匙(先熱溶)
雲呢嗱香油     半茶匙


做法:
1)麵粉加入泡打粉同鹽,一齊過篩,加入糖拌勻。
2)雞蛋打勻,拌入牛奶中,倒入雲呢嗱香油拌勻。
3)將2至3湯匙麵粉篩入蛋奶糊中拌至完全溶解冇粉粒。
4)餘下之麵粉,以匙羹撥開中間成為一個大孔,將蛋奶糊分幾次加入麵粉中,以木匙拌勻至完全混合冇粒粒。





5)最後倒入已熱溶之牛油拌勻,靜置15分鐘。
6)平底鑊下少許牛油,倒入4湯匙蛋奶糊,煎至一面變成金黃色,再反轉另一面煎熟。














小貼士:
1)今次冇用分蛋法,班戟質感冇咁鬆,但依然柔軟。
2)要見到起好多泡至反轉面,咁樣會煎得個色夠靚,又唔會黏鑊。


後記:
都話呢次係親子活動,所以好多工序都係兩個小朋友做嘅,哥哥篩粉比豬扒妹叻,而妹妹就要霸番一部份攪拌粉漿果,媽咪要好公平咁人人都有相同機會幫手,呢D親子活動到佢地大個就會成為媽咪美好嘅回憶。










就係呢個班戟煎出嚟都鬆軟,我就加咗砂糖、椰絲、芝麻、花生碎,當成港式夾餅咁食,居然個班戟咁俾我折兩折都冇斷開,確實係好軟身。








No comments:

Post a Comment