Tuesday, April 10, 2012

為小朋友做菜之7:牛肉餡餅

有睇開呢度嘅朋友或多或少知道我對仔女係草食生物,尤其是我個大仔,佢真係一見到肉就唔肯食,咁李太就要成日諗計仔啦。呢次整嘅係牛肉餡餅,當然唔係只有小朋友鍾意,連大人都鍾意。我最愛清真牛肉館嘅牛肉餡餅,又多汁又大個,諗起都想即刻飛返香港食,但而家機票咁貴,香港駛費又貴,真係要儲夠彈藥至可以成行,而家就自己做住D老番頂住下先。




餅皮材料:
中筋粉         約10安士(300克)
滾水 10安士(300ml)
凍水 2安士(60ml)

餡肉材料:
切碎椰菜    1杯(約8安士=227克)
牛肉 8安士(227克)
1條(切細粒)

餡肉調味:
半茶匙
豉油 1湯匙
麻油 半湯匙
胡椒粉    少許
蒜泥 一粒

餅皮做法:
1)將中筋粉放於大碗中做成一個粉牆,中間注入滾水,以筷子將水同粉拌勻。





2)續少加入凍水攪拌,以手和成一個粉糰。



3)將粉糰置室溫中約半小時。

肉餡做法:
1)將椰菜切絲再切碎,牛肉刴碎或買牛絞肉,加入碎椰菜、蔥粒攪勻。



2)將調味加入再拌勻。



如何包餡餅?
1)桌上及麵棍先灑上中筋粉,將麵糰取出放桌上,揉成長條形,再分切成10份。
2)每份用麵棍壓力薄身圓形餅皮。



3)包入約2湯匙肉餡於中間。



4)由側邊抽起餅皮壓入中間,再將中間餅皮扭實,再將餅皮壓回中間封口。







5)反轉收口向下放於已灑上中筋粉之碟上,略為壓扁。



6)平底鑊燒熱放少許油,收口向下放入鑊中,中火煎至餅底金黃色。





7)反轉餡餅加水入鑊中至餅一半高,蓋上鑊蓋,煮至水份收乾即可上碟。







小貼士:
1)餅皮濕度要留意,不必完全加晒凍水,要睇個粉糰會唔會過濕或過乾,過濕就加多少許粉於桌上搓成糰,過乾就加多少少水,呢次我冇加晒所有凍水。
2)包時皮要薄,但如果過薄個皮煎果陣易穿。
3)煎餡餅時要每個都留少許空間,因為一黏埋一齊,分開時好易穿皮。
4)煎起熱食最正,但要小心燙咀。
5)用易潔鑊煎就可以唔駛落幾多油,加上牛肉出油,煮好怕油太多可以放吸油紙上一陣。


後記:
唔鍾意食肉嘅哥哥一煮好就食咗兩個,豬扒妹食咗一個半,其實果陣都就食飯,等到開飯,哥哥又率先再食多一個,同時佢有食飯同食菜,冇耐佢又想夾多一個,我要阻止佢再食,一來熱氣,二來我驚佢唔知飽食得太多拉肚子,佢初初唔肯,後來食完飯後就食蘋果,我估佢飽就冇再話要食,但就叫李太留番剩底果兩個俾佢聽日食。主婦煮餸最開心莫過於家人欣賞,就算唔講出口讚,但密密食唔停口已經係好好嘅鼓勵啦。雖然同我至愛清真牛肉館嘅牛肉餅差好多,但頂一頂「相思」之苦還是可以嘅。有網友話俾李太知喺清真館偷師見到個肉餡有加水,所以出嚟係好多肉汁,等我下次都試下先。

1 comment:

  1. 香港清真館喺邊度,我個仔最鐘意食牛肉既食品,等我都去試吓。
    [版主回覆04/23/2012 13:19:04]九龍城,詳細地址唔記得啦,以前打完波成日去食。

    ReplyDelete