Wednesday, April 11, 2012

失敗蟹肉餅變身成好味蟹肉蛋餅

用罐頭蟹肉整咗個蟹肉餅,但因為落得唔夠蛋黃醬同不覺意落得太多鹽,結果個蟹肉餅好散同鹹,所以就發揮慳家師奶精神,將蟹肉餅搖身變成咗蟹肉蛋餅,只可以話個味道更有層次,個賣相見得下人,當然冇滿分啦,點可以咁快就滿足?學海無涯,烹飪呢一科我有排學都未畢業,不過呢次我會喺循環再用呢一個項目上俾自己滿分,因為唔駛益咗個垃圾桶。


材料:
蟹肉     1罐 
椰菜絲      1杯(8安士)隨喜好加減
雞蛋         4至5隻(大隻4隻細隻5隻,要夠包晒D料)
芫茜切碎   約2湯匙

調味:
鹽           半茶匙
胡椒粉     少許
蛋黃醬     2湯匙(Mayonnaise)
糖           約1/4茶匙
蒜頭        1粒

做法:
1)椰菜切細絲瀝乾,芫茜切碎,蒜頭刴成蓉。
2)雞蛋置碗中,加入鹽、胡椒粉、蒜蓉及芫茜拌勻。
3)蟹肉拌入蛋黃醬搞勻。
4)燒熱平底鑊,下一點油,先放椰菜絲,加糖炒軟。


5)蟹肉拌入椰菜絲中略炒散。


6)倒雞蛋入鑊中,移動平底鑊,等蛋漿平均分佈同包住所有材料,較中火將蛋餅底部煎至熟。

7)用一隻大碟將蛋餅倒出,再將蛋餅倒扣回鑊,將另一面蛋餅都煎至熟。



8)倒出蛋餅切開即可食用。


小貼士:
1)椰菜絲有一種苦瀝味,所以炒時加入少許糖平衡味道。
2)因為我之前個失敗蟹肉餅已加調味,所以我煮時冇再加調味,只是將所有調味列出於食譜內。
3)呢個蛋餅唔係一般炒蛋咁薄身,因為係厚身西式蛋餅,要煎到中間都熟就唔可以太猛火,要較中火慢慢煎。
4)因為塊餅厚同大,所以好難可以反轉面,我就用一隻碟幫手,再倒扣,咁就唔會整爛塊蛋餅。

後記:呢個就係失敗嘅蟹肉餅,就咁睇樣都係食得嘅,但就係一時錯手落多咗鹽,同埋配料不夠,所以散散地,幸好而家變成更正蛋餅。

1 comment:

  1. 唔講都知有罐頭蟹肉呢樣野,真是開blog有益,又知多樣野。好欣賞你識靈活變通,呢啲心得唔係人人都識架,係啲有頭腦既人先至做到出嚟架,我真服你呢位萬能博士了。
    [版主回覆04/20/2012 04:54:13]嘩,你咁贊我受唔起,唔係萬能博士,有排都未到,只不過唔想將食物同錢就咁掉咗,世界上仲有好多人冇嘢食,我家有幸可以溫飽,所以一定唔可以浪費。蟹肉罐頭都未算少見,呢度有好多不同種類罐頭或包裝食物,有時新鮮太貴,又或者難搵到,所以都有不少呢D叫做方便食品(convenient food)。

    ReplyDelete