Monday, August 1, 2011

哥哥愛妹妹

話說因為星期六晚玩夜咗,豬扒妹同哥哥好去到10點幾先瞓,
點知兩個星期日朝早未夠7點就起身(平日返學搵鑊剷剷都唔肯起身),
所以佢地係唔夠瞓,但星期日有得去街又唔會肯瞓晏覺,
婆婆講下午抱住豬扒妹果陣,佢已經好攰想合埋眼,但因為哥哥叫佢玩,
豬扒妹又唔瞓啦。


去到6點幾食晚飯,豬扒妹就嚟料啦,開始扭計唔肯自己食,
跟住仲話想瞓覺,咁李太就心軟啦 :好啦,等媽媽餵完就快快趣去擦牙瞓啦
豬肉扒妹話:OK,Mommy




食完飯,豬扒好又掛住玩唔肯去瞓,但佢雙眼出賣咗佢,佢雙眼已經撐到半開,
我就好似以前抱BB咁抱豬扒妹,佢好乖咁俾我抱,我就叫哥哥攞張蝴蝶被俾妹妹,
哥哥應咗好之後就金霸王電兔上身去攞,之後仲話:「我幫妹妹蓋被。」
注意:哥哥以上果段係講中文架。
哥哥幫豬扒妹蓋完被之後,仲話:「I give her a kiss.」
真係喺豬扒妹額頭錫咗一啖。



之後仲有下文,哥哥一隻手拍吓豬扒妹:「妹妹,你乖乖地瞓呀
哥哥又攞咗個音樂盒燈出嚟話:「妹妹想listen to music」,
一邊上發條,一邊拎住個音樂盒燈坐喺我隔離,我就抱住豬扒妹,
呢個情景就好似去返豬扒妹出世冇耐果陣,我一邊拍豬扒妹瞓,
哥哥一邊傍住我身邊自己揸住奶樽食奶咁。



不過時光飛逝,豬扒妹仲有兩個幾星期就4歲,哥哥仲有兩個星期就返幼稚園啦。


2 comments:

  1. 時間飛逝... 我都好掛住蚊爛仔bb 嗰時... 嗚嗚...
    豬扒妹同哥哥都好乖乖呀!! ee 俾個讚佢!! 我隻仔... 點眼瞓都好, 都話有一千萬個精神... 都唔知邊個教佢... 何謂一千萬....

    ReplyDelete
  2. 我兩個都係,問佢有幾多,就話One thousand sixty five,邊得咁多?係錢就好囉,阿媽發窮惡呀。LOL

    ReplyDelete