Monday, August 15, 2011

家家福Shanghai House

今日一家同老爺去食中午飯,因為奶奶去咗第二個州探姑仔,老爺一個喺屋企,李生通常都會一星期去探老爺一兩次,帶佢出去食飯,等佢見吓兩個孫,今日我地去試一間我地未去過嘅餐館,事緣係李生有個朋友介紹話嘢好食又唔係貴,叫我地去試吓,好過食嚟食去都係果幾間。



呢間餐館叫家家福Shanghai House,係食上海菜架,我地三個大人兩個細路叫咗6樣嘢:

首先係食上海菜必食嘅小籠包,一籠有10隻,細細隻但做到皮薄有湯汁,味道幾好,我地好快食晒成籠,最估到係唔鍾意食肉嘅小李生都食咗兩三個,仲係連肉食晒,豬扒妹就好乞人憎咁淨係食皮,係呀,冇錯,係淨食皮,平日去飲茶,我地會叫兩籠蝦餃,每籠四個蝦餃佢地食晒D皮,我同李生就幫佢地食晒D蝦,聽講有個婆婆有幾個孫都係咁,每次要叫十幾籠蝦餃,食唔晒嘅蝦肉個婆婆嘅女婿會打包晒返去做蝦炒蛋或炒飯。



講番呢個小籠包,我最欣賞嘅係果小碟薑絲醋,平日碟醋多數係細細碟得幾條薑絲,有D薑絲切得好粗又得幾條,家家福嘅唔同,好多薑絲,又切得好幼細,我最後食晒所有剩低嘅薑絲。



再嚟蔥油餅,比較之前小沈陽同食開嘅飽餃店細碟,味道OK,但唔夠脆口新鮮,唔夠嚼頭。



我叫小李生影相,佢就拎起塊蔥油餅影。




兩大杯甜豆漿,係小李生同豬扒妹至愛,唔太甜但李生話飲落有粉,唔知係咪粉開,但我覺得唔係好似,因為飲到有層豆奶或其他奶嘅奶膜,不過算啦,個幾銀錢有咁大杯都係叫抵架啦。(注意:呢杯小李生已經飲咗一D,上檯時係差少少就滿架。)


之後係老爺叫嘅雲吞菜湯麵,望落去好靚仔吓,我冇試味,老爺就話好就好食,但份量細咗D,一般有5隻雲吞,呢度得4隻,果兩條白菜好新鮮,麵都好食但就係少咗D,個碗大但就淺,所以望落去好似好大碗,但其實份量唔夠咁多。


再上一個雪菜肉絲炒年糕,比起另外兩間餐館份量係少D,年糕切得較薄,但呢個就有竹筍絲,豬扒妹問我係咪瓜瓜。味道係幾好味,只係太多筍絲唔夠多肉絲同雪菜。呢個得番半碟,因為已經分咗兩碗仔俾小李生同豬扒妹。


最後係麻辣牛筋,初初上碟以為好多吓,點知原來下面墊咗好多青瓜絲,都叫幾辣,但對於李太李生食得辣嘅人來講,呢個係碎料,驚喜係D青瓜配牛筋同辣汁好相配,青瓜吸咗辣汁好好味,係牛筋細塊同薄。



成餐飯豬扒妹成日上上落落張椅,不過佢唔敢走來走去,反而小李生又去廁所又走過嚟我度同我講嘢,又要玩我部相機,總之唔算係乖嘅一次上餐館經驗。





今次因為份量唔大,我地5個人清晒所有嘢,總共US$36蚊連稅,都好抵食。但講返服務就好唔得吓,首先Waitress阿姐冇俾餐牌我地,係我帶小李生去完洗手間,返去座位前"順手牽羊" 攞嘅。之後我地叫埋單等咗好耐,個阿姐做呢樣做果樣都唔拎張單過嚟,李生忍唔住再叫多一次,阿姐先遞張單過我地,所以李生只係俾咗好少tips,佢話咁嘅服務唔值得俾太多。李生朋友之前都講,呢位阿姐都好大枝嘢,去多幾次當佢認得你,服務就會唔同,但第一次個經驗唔好,仲有幾多人會再俾多幾次機會你先?今時今日經濟唔好,做生意真的不易,唔係幾明侍應阿姐點諗?

想去試吓嘅,地址係3641 Balboa Street (夾37th同38th Avenue), San Francisco, CA 94121。

No comments:

Post a Comment