Tuesday, August 30, 2011

第二次整髮夾

上次整果D髮夾仔已經送出咗6隻,今日因為李生帶咗個仔去游水,我就有少少唔舒服,唔知係敏感定傷風,總之就係鼻塞塞、有喉嚨痛、口乾,所以都係同豬扒妹留喺屋企,咁我問佢不如我地整夾仔啦,豬扒妹好開心吓。














今次整比較清D嘅款,因為上次整完有網友話D蝴蝶本身已經有好多色,再加花厘花碌嘅絲帶太花,所以今次用淨色絲帶襯D蝴蝶仔。














另外,整咗一個用絲帶整成個心加朶花仔嘅夾仔(第一張圖最下行右二),都幾得意架。




呢一個係一個簡單嘅蝴蝶絲帶加花仔(第一張圖最下行右一)。


另一個係用星星紐扣整嘅三粒星夾,囡囡最鍾意呢個。





因為個女鍾意Hello Kitty貓,之前網上搵到D Kitty貓紐,買咗加個Pinwheel bow就整咗呢兩個,可惜Kitty塊面係紅色,唔係好outstand,下次買過D白色或粉紅色嘅再整。

呢個花咗D。






我較為喜歡呢個。




呢次由豬扒妹戴住照相,佢好鬼開心,其實全程佢都喺係我身邊畫畫油顏色,之後叫肚餓,我就一邊煮麵佢食一邊整,兩母女過咗悠閒嘅幾小時。

No comments:

Post a Comment