Thursday, August 4, 2011

你升咗呢未?會唔會升?

你升咗呢未?會唔會升?


鴉烏blog將要升呢,我呢個新鴉烏blogger真係有D尷尬,
我打咗鴉烏blog一個月多D,對於我理應唔係太大損失,
但呢個月我已經有過百posts,up咗八百幾張相,
初初寫時用咗好多個夜晚up posts同up相,晚晚整成四五個鐘,
而家諗起就頭痕,因為有D blog友話一升呢就唔見晒D訂閱,
對我唔係太大問題,我得4個啫,但我知有朋友由BK追過嚟睇豬扒妹嘅髮型,
而且都有我幾個老友耐不耐嚟採我,如果我升完呢佢地搵我唔到,
真係唔係幾好意思。



另外有blog友又話,升完D分類亂晒、D相冇晒,要續個post執番,
我諗起都頭痛,初初整個blog,要由BK續個post同相對,我已經想死,
而家又要死一次,我好想放棄。



仲有blog友話升完呢blog友睇唔到內容,因為blog友未升呢,
咁如果係咁,升嚟做咩,如果冇人睇到,我打嚟做咩?



我已經開定另一個blog,準備將內容copy過去,
有咩冬瓜豆腐唔會冇晒所有心血,但又即係要重頭嚟過,
將來又係唔係要run兩個blog,好似有D多餘,又要公告天下我搬屋。
我有諗過一個中文blog一個有英文,但時間係一個問題,而家真係頭都大。
講真而家新呢好似仲有好多問題未解決,要人升呢真係好唔convincing,
有D升咗嘅叫苦連天,好多blog主都話封筆唔再用鴉烏,
今次鴉烏係咪因小失大呢?



有冇人知鴉烏話如果兩個月後唔升就會俾番條link你備份係咩意思?
係咪即係冇得玩?備份又係點架?係咪一樣要續個post搞?



2 comments:

  1. 下載免安裝 firefox 5.0.1 咁就唔洗安裝啦...唔洗比你老公話同埋唔洗安多個瀏覽器.... http://webnrox.easylife.tw/attach/1/1219190693.7z

    ReplyDelete
  2. 謝謝你,我今晚會試吓,你係咪BK會員呀?我好似淨係喺BK呻過唔想俾老公知咋喎。如果係,多謝你有心幫我,Thanks。

    ReplyDelete