Wednesday, August 24, 2011

雅虎Blog新版意見調查

雅虎Blog新版意見調查 http://blog.yahoo.com/yblog_hk/articles/51206


有不滿、有讚都應該提出,我用咗新版一輪,對於新版有不滿亦有驚喜,我唔會一面倒踩,但希望雅虎Blog可以聽取意見,從善如流,新版未完全測試好未穩定就推出,實則趕客,眼見真係有朋友去咗Sinablog,有D係因為之前填咗BB出生日期,而家未滿13歲,升級無從,點解唔出個方案幫吓呢批家長?物係死,人係生,或者出個方法俾佢地開個新Blog,又可以好方便咁將舊Blog內容搬入去,好多其他Blog都有,好似Sinablog就可以連結好幾個Blog sites,雖然只係搬文字,一切格式相片都唔可以直接搬,但起碼Blog友咁多年心血唔會冇晒。

大家鬧之餘,去以上連結雅虎小編輯個Blog,填一份意見調查,雖然我唔知結果係唔係如大家所願,但唔填就少一把聲音,第時有改冇改都冇得怪人地唔聽自己講,因為自己都冇講,而且冇人鍾意俾人鬧,所以希望大家俾意見中肯D,要彈就彈,值得讚就讚。

P.S. 先此聲明,小妹只係一個Blog用戶,同Yahoo絕冇關係,冇親朋喺Yahoo做,冇收錢講嘢,冇利益衝突,於Yahoo呢度Blog齡只有兩個月,冇大量訂閱,冇人幫我出書,冇贊助商...... 只係講出我自己感受,我覺得有個免費平台俾我識多D朋友,分享我同囡囡囝囝生活上嘅點點滴滴,同時向不同網友偷師、閒聊,實為萬幸,我惜福惜緣,希望網上相識一場,雖然萍水相逢,大家開開心心又一日。


No comments:

Post a Comment