Tuesday, August 16, 2011

第一次整髮夾

今日依然放假接送小李生去返新學校,中間時間百無聊賴,原本想執吓屋,但又唔知由邊度開始(其實係一句:),之後諗起之前應承過豬扒妹整髮夾俾佢,但一直買晒料都未開工,不如就試吓枝熱溶槍得唔得啦。

我所有嘢都係喺ebay buy it now買嘅:絲帶70碼(有淨色、有圖案、有花點)、髮夾50個、蝴蝶40隻有7個色、粉紅色絲帶花仔50粒、熱溶槍,總共$25.71。

開工整咗9隻髮夾,準備俾豬扒妹同學校同學仔,因為遲D生日會要準備回禮禮物。第一次用熱溶槍,初初都有D驚,因為見過有人熱傷手指,但我呢枝只係入門班貨色,唔係太熱,但最唔好係會漏,不過粗粗地用住先。




第一次整唔係完美,D花式配搭得唔係幾好,我俾自己70分,估唔到有朋友問我可唔可以同我買,有個仲問可唔可以免費紥埋頭髮,哈哈,估唔到會有市場,意外意外。

2 comments:

  1. 嘩,真係幾靚woo~~

    ReplyDelete
  2. 過獎啦,OK啦,希望以後會整得更好更多不同款。

    ReplyDelete