Friday, September 16, 2011

第96款:蝴蝶結加荷蘭辮(2級難度)10-15分鐘

第96款:蝴蝶結加荷蘭辮(2級難度)10-15分鐘



2011年9月3日



絲帶綁成嘅蝴蝶結英文係叫Bow,豬扒妹係典型嘅貪靚女仔,佢鍾意D嘢都好女仔,其中一樣係蝴蝶結。呢日係星期六,又係同往日一樣,爸爸帶咗哥哥去游水,李太就同豬扒妹去街,去街前當然要紥個靚靚頭啦。





我問豬扒妹想紥個咩頭,豬扒妹話要一個Bow喺個頭,吓?又玩媽咪?我即刻諗起Lady GaGa,我個表情係咁嘅    


好啦,睇吓可以點整先......之前都上網睇過有人整similar,不過自己整都係第一次,而且豬扒妹頭髮又軟又散,冇Volume冇力,幾難搞吓。不過,世事冇絕對,即管試吓啦。






首先係將右邊前面側面頭髮梳起束成一條辮,要紥得緊D挺D,呢個就係蝴蝶結嘅兩邊。將束頭髮分成兩份,分別用橡皮筋束成半個蝴蝶結(即係蝴蝶結嘅一邊wing),方法係用橡皮筋束成一條,去到最後一圈唔好拉晒所有頭髮出嚟,而係只拉最多一半,形成一個髮圈,就係蝴蝶結嘅一邊,兩個各自半邊蝴蝶結打交叉,做成左右各一個髮型圈,可以再用橡皮筋綁埋一齊,蝴蝶結已經成型,但位置未係好穩,而且唔靚。

我將其餘頭髮由左邊鬢邊開始以荷蘭辮編法,每織一組就由下面加頭髮,織成一條辮,當加晒所有頭髮就以三手辮編到尾。之後就係到裝飾之前果個蝴蝶結,將條荷蘭辮繞過個蝴蝶結嘅中間,再繞過蝴蝶結底部,將D橡皮筋完全遮蓋,用一個髮夾固定,並且順便做埋裝飾,我用呢個咁啱又係一個蝴蝶結髮夾,所以係大Bow加細Bow。











呢個蝴蝶結髮型唔係複雜,但因為豬扒妹頭髮軟而冇力,比較難梳出個型,要靠條荷蘭辮幫手固定位置。

呢日我帶咗豬扒妹去圖書館,中途有個公園,佢要入去玩,又sir滑梯,又打韆鞦,又爬上爬落,個髮型都有少少散,但叫做成幾個鐘個蝴蝶結都冇甩,算係咁啦。


2 comments:

  1. 豬扒妹幾時返嚟玩下呀?
    [版主回覆09/23/2011 11:32:32]我都想呀,年年都想,但李生好怕坐長途機,上次一上機就領嘢,落機就要去買藥,你知佢幾大份,CX機位我坐都辛苦,何況係佢。下年輪到豬扒妹派位入小學,雖然照計可以入番哥哥呢間,但都唔敢太腦定,要等派位時間表出咗先敢諗啦,其實我都好想返香港採吓你地,我好掛住香港嘅朋友,仲想見吓我細佬個女友(我淨係見過相咋)。

    ReplyDelete
  2. 您那邊好似hk咁要派位~va不用按地區
    [版主回覆10/14/2011 12:42:53]係呀,係得我住果個City係咁,其他加州城市唔駛派位,即使住正學校隔離都未必派到,有第二語言果D(中文、西班牙文)爭崩頭,有好多白人都眼紅話點解咁多中國人小朋友派去雙語學校,大佬派咗你個小朋友去你都唔識幫佢做功課啦。

    ReplyDelete