Thursday, September 29, 2011

緣起緣滅總有定數

人生有遺憾才會學懂珍惜,唯一永恆是變幻,
種種緣種種情到最後都會灰飛煙滅,人無永生,情無常在,
所以擁有時就要去珍惜,變了走了就只好放手,凡事有捨才有得,
不放手又怎有手去再拾起新的?

今日上某forum,見到有人寫話同朋友有爭執,感慨生命裡有很多過客。我有感而發,留咗以上一段俾出post嘅人。其實緣起緣滅總有定數,即使係親人都唔可以陪伴自己一世,人出生下來就係註定狐獨一人,有人好彩可以有一個又接一個過客在身邊,唔好彩嘅就出生即成孤兒。親人好,朋友也好,都是生命中一個一個過客,有人逗留久一點,日子開心一點,有人只一見即分,又或者有長久但痛苦的邂逅。來有定去有時,緣盡唔放手都唔得,生死有命,變幻永恆,呢個就係人生。

所以有緣共聚就要好好珍惜,明日天涯或者從逢無期。人生無常,活在當下最重要。



P.S. 老友唔駛驚,我冇事,只係今日少少感性啫。今年見到幾個朋友嘅cases,真有點唏噓,有英年早逝,留下稚子;有廿幾年夫妻,驚聞男方不忠;有身抱頑疾,但積極面對... ...其實大家都在數日子,但有人就覺得杯水係半滿,有人覺得係半空。


1 comment:

  1. 無錯~緣起緣滅~五月發生事情....其實心中有數了~只是不知回頭是岸~算了~還口口聲聲不捨得~覆水難收~放生他倆~總知珍惜就是福
    [版主回覆09/30/2011 16:10:19]我之前約略睇過你寫嘅,係啦,放低就如放生自己,緣起緣滅有定數,從來一隻手掌拍不響,不珍惜你的都不值得你珍惜,有HK仔同囡囡就夠啦,我都係,對仔女係我寶貝,老公係我心肝,唉,好肉麻,勿見怪。

    ReplyDelete