Thursday, September 29, 2011

豬扒妹幫手摺衫




話說又係某個星期六,李生帶咗哥哥去游水,豬扒妹同李太喺屋企,豬扒妹扭計,唔記得佢係想出街定去婆婆屋企定係想整D咩,李太因為仲有嘢做唔去得住(其中一樣係有一大堆衫要摺),就隨口叫豬扒妹去幫手摺衫,話摺好晒D衫我地先可以出去。其實我都只係講吓,根本唔期望豬扒妹真係會識摺衫,一個4歲小妹妹,識自己著衫、自己食飯、自己上廁所...... 仲想點?可能李太相比好多港媽,真係要求低。


豬扒妹聽完我嘅條件,應咗句:OK mommy 就走咗入房。
過咗10分鐘,冇聲冇動靜,我於是問豬扒妹:你係唔係攪嘢呀。
豬扒妹應:No。我再問:咁你做緊咩呀?豬扒妹:我摺衫。


我入房睇吓,豬扒妹係坐喺堆衫上面玩緊,
我就話:你又話摺衫?都冇嘅,你玩緊D衫呀係咪?豬扒妹:No,我有摺呀。李太:邊度有,都冇摺到。豬扒妹:有呀。李太:Where? 係邊度?都睇唔到有摺好咗嘅(床上面只有一埋未摺嘅衫)
豬扒妹:In the drawer.李太:你摺好放入去個櫃桶度?豬扒妹:Yes。
李太有D半信半疑,打開個櫃桶,真係有幾件唔係我摺嘅衫,因為摺嘅手勢唔同,一睇就知唔係我經手。我望下,諗住應該要再摺。但點知打開嚟睇,其實係好好好好OK架,一個4歲小朋友摺到咁,我係好驚訝(可能好多小朋友都會做到,但我真係唔要求自己個女咁細個會識,而且我都冇點教過佢架,佢只係睇過我摺)。除咗前後掉轉摺之外,每一個部位都係齊整架,仲摺得好過李生。








於是,我就放低手頭做緊嘅其他嘢,一於教豬扒妹摺衫,其實係一邊玩一邊摺。豬扒妹唔覺得係做家務(佢都唔知咩係家務,呢個中文詞咁深,LOL),佢覺得好玩,又鍾意我贊佢叻女幫到手。





摺完衫而家輪到摺褲,其實摺褲係容易D,只要對摺再對摺就得啦,呢日豬扒妹嘅衫有9成係佢自己摺,除咗D底底同襪唔識摺外,連放入櫃桶都係佢自己做,仲幫手放哥哥果D衫褲tim。







其實摺衫係好好嘅肌肉同眼手配合訓練,哥哥都好鍾意幫手,但似乎豬扒妹喺呢方面較優勝,我希望可以從小訓練佢做個可以自己照顧自己嘅人,千萬唔好做個飯來都唔張口、衣來都唔伸手嘅公主病病人。


P.S. 李太真係開心死,豬扒妹好快就可以成為一個好好嘅小助手。

2 comments:

  1. 現在轉了校接觸4-12歲小孩~所見所聞很多~希~稍後blog上大家分享
    [版主回覆09/30/2011 16:05:54]好呀,我有興趣知道,因為我小兒都有麻煩嘢,教到有D嘔血,所以我曾經想過自己去讀教育文憑去教自己個仔。

    ReplyDelete
  2. 其實幸福快樂都不一定建築於金錢上,懂得去善用機會幸福快樂就掌握在你的手裏了。
    [版主回覆04/23/2012 13:28:22]十分贊成,只要停一停,諗一諗,幸福其實都好簡單。

    ReplyDelete