Monday, September 19, 2011

第99款:法國辮交叉孖辮

2011年8月14日

如果你會梳法國辮,呢個應該唔會難到你,只係少少變化就做出一個新款。


首先先劃出兩鬢旁嘅頭髮,我先鬢右邊,所以以橡皮筋先束起中間同左邊頭髮(分開兩束)。以法國辮手法將右邊頭髮鬢成一條辮,我只由頭面加入頭髮,去到耳仔後少少就停止加入新頭髮,將餘下頭髮鬢成三手辮,為咗整出個打交叉效果,鬢嘅時候我刻意將條辮向左織,就好似織打斜法國辮咁;整完第一條鬢辮應該係打斜由右向左。

到梳左邊頭髮時,只解開左邊橡皮筋,以相同方法織左邊頭髮,織完之後又係一條打斜法國辮。你可以將左邊條辮放上面,或者右邊條辮放上面都冇問題,調較好後以兩個髮夾固定左右兩條辮位置(睇到我隻髮夾位置嗎?答案相中尋),呢個係最簡單嘅交叉孖辮梳法,其實仲有不同收尾方法同變化,我會以後再講,今日就講住呢個最簡單嘅先,今日你都試吓啦。

No comments:

Post a Comment