Wednesday, September 7, 2011

Little Beijing 福恩園

呢個係兩三個星期前冇意中搵到嘅一間餐館,當日我同李生兩個人去,原本想去我地去開嘅一間食麵,但咁啱喺呢一間餐館門口有個停車位,諗住停低架車之後過對面馬路。因為呢間餐館我地成日見到但從未入去試過,我就八卦睇吓貼喺門口個餐牌,原來唔貴架,我同李生講不如試吓呢一間啦,都唔貴,好過食嚟食去都係同一間。我地喺門口望下有冇人,當時係約六點半,裏面有一檯兩個人,入到去先知,原來果檯客係果老闆同個伙計坐喺度,一個用laptop上緊網,一個摘緊豆角,即時有D驚,會唔會係唔好食,所以冇客,我地居然包場......坐落去到大約7點,陸續有人入嚟,有三兩個後生仔,又有一家四口。



我地點咗蔥油餅、麻辣牛肚同雞翼,樣樣都好得,埋單US$20有找,不得了,一定要推介,喺Facebook講完,結果有個朋友第二日就去食,佢話好正。我同李生就決定要帶豬扒妹同哥哥去食,佢地應該會鍾意。



呢日我地叫多D嘢,首先係甜豆漿,大大一碗,熱騰騰嘅,好味又抵,冇記錯係US$2都唔駛,哥哥飲咗3大碗,豬扒妹手慢都兩碗。(著紫色衫呢個係李太,影相嘅係小小攝影師小李生)







再加一個豬肉蒸鮫,皮係少少厚嘅片北方式鮫子,平日兩個小朋友都唔多食,今次哥哥食咗3隻,豬扒妹都兩隻,味道係中上水準,而且價錢唔貴。







之後係蔥油餅,兩個小朋友都食咗兩至三塊,我朋友話佢個6歲嘅個女基本上係一個人食晒成碟,可想而知幾得呢。








再encore一次麻辣牛肚,李生嘅心水,同其他好多餐館不同嘅係,呢度嘅牛肚切成薄片,唔係厚厚一大塊,所以就更入味,真係食到唔停得口,係辣但就好有口感,食完都冇話成日飲水。






之後係雪菜肉絲湯麵,唔好睇好似好簡單,除咗雪菜之外,碗裏面仲有菠菜,中和番唔會太醎,肉絲切得幼幼,D湯恰到好處唔濃味,我地都食咗好多,最後係淨低咗一小碗打包。




一家四口最後係食淨少少湯麵同三片蔥油餅,因為實在太飽,唔想硬要清晒檯,呢兩樣leftover成為李太星期一嘅午餐。埋單啦,真係唔信,計埋貼士都係US$30有找。






想去試吓嘅朋友,呢間餐館叫Little Beijing,中文係福恩園,聽講因為老闆係基督徒,所以改咗個有宗教色彩嘅名。

地址係:1316 Noriega Street, San Francisco (cross street 20th Avenue) Mon-Thu, Sun 11:30am-9:30pm, Fri-Sat 11:30am-10:00pm

Yelp.com review 有104個評論,3粒半星,算係唔錯。

P.S. 我估D菜冇加味精,因為食完唔口喝,冇打爛茶煲。

No comments:

Post a Comment