Monday, April 9, 2012

全家病之旅

話說三個星期前,豬扒妹突然發燒,成身都滾,果日係星期六游完水去食午飯,因為李生冇幫佢吹乾頭髮(因為男洗手間冇吹髮器),可能係咁冷一冷,於是大傷風,唔只發燒,仲要有咳有鼻涕,星期六晚已經俾退燒藥食都止唔到,星期日佢辛苦都喊,不過呢邊唔同香港,發燒都係食退燒藥,所以如果食完退到燒,睇唔睇醫生都冇分別。星期日李生去groceries shopping,帶咗哥哥出去,果朝都幾凍,返到嚟哥哥見到妹妹病,我叫哥哥唔好搞佢啦,妹妹唔舒服,哥哥就去攞杯水俾妹妹飲。

之後李生去pick up一D嘢,哥哥話佢唔去啦,佢要陪妹妹,李生就話由得佢啦,出面都好凍。豬扒妹辛苦到喊,佢話心口痛痛,冇他嘅,係D痰塞住,佢又細個唔識點吐痰,所以就辛苦,又唔識講,我叫佢不如去瞓覺覺啦,瞓醒冇咁辛苦,豬扒妹話要瞓我同爸爸張床,我由得佢,通常病都會嗲D,哥哥即刻幫妹妹攞被攞公仔,佢仲話要陪妹妹瞓,我初初唔係好想,不過都由得佢,佢冇幾可唔蝦個妹架,就由得佢啦,佢都唔瞓晏覺嘅,一陣就會自己走番出嚟。點知唔係,哥哥同豬扒妹都瞓著,我有D驚啦,因為哥哥同我一樣,冇事冇幹好少去瞓晏覺,我直覺佢有唔妥,果然係呀,我摸一摸佢個頭同身都係好暖架,係發燒果種暖,結果兩隻小魔怪瞓咗兩三個鐘至起身,一起身就好似死蛇爛鱔咁撻咗喺度,又主動要著多件衫。於是就係咁開始我地全家病之旅啦。




點解話全家病之旅?因為由豬扒妹開始到哥哥,到公公到李生到婆婆到李太,我地全家冇一悻免,個個都病,其實小朋友病,大人要照顧惹到病都好正常,小朋友唔識咋病,當佢好攰好想瞓,唔走嚟走去玩,唔大聲叫唔打交,十居其久都係病,李生特登請咗一個星期假照顧佢地,李太因為公司忙到死只可以放到三日。

但第二個星期就輪到李太病,係發燒發冷咳到跌咗個肺出嚟,個鼻又塞到不得了,把聲性感過夢露果隻,但都係一樣,得閒死唔得閒病,醫生話係氣管炎休息三日,第四日都仲係病到見暈都要返工,一返工係未停過天昏地暗日月無光,去到周末以為可以休息,點知就輪到花粉敏感,見到咁多花開都知大件事,但我一向都冇事,所以唔意會到係呢樣嘢,直至有晚見暈心口痛,又咳又喉嚨乾,7點半就上床,夜晚12點半起咗身瞓唔到,去到3點半再半夢半醒捱到6點9起身,第二日去睇醫生,醫生就話絕對係花粉敏感,呢樣嘢唔駛有歷史,突如其來,好多人移民後七八年至有,因為身體已經調節咗,開始對呢D嘢過敏,正如有人突然對某D食物敏感,明明上個月仲食緊,呢個月就唔食得,最傷心係呢D嘢冇得講,只有辛苦就食藥,冇咁易斷尾,只有增強抵抗力,令身體對過敏冇咁大反應就係。李生算幾硬撐,唔舒服咗三兩日就OK,唔舒服佢會去瞓,佢就係咁瞓走晒D箘。

2 comments:

  1. A~一家病晒~哥哥好乖喎~好疼妹妹~哥哥&李生都是很典型土生仔呀~~在US發燒無HK咁巴閉~一般傷風感冒打得電話去BOOKING不如去買些成藥食更方便~煮碟豆腐食有清熱作用~小朋友發燒最緊要看有無喉痛~如果有會高燒~我都是去年開始有敏感~今年比去年利害得多~囡囡一來US便有~不過她說:一年比一年好喎
    [版主回覆04/11/2012 14:23:30]係呀,呢度唔嚴重約唔到醫生,我地後來都帶兩個小朋友見醫生,因為想清楚有冇氣管炎或肺炎,因為以前領過嘢,好彩冇事。我今年至開始有,仲要夾埋病一齊嚟,所以好辛苦,我媽咪都係差不多,不過佢早我十年前。

    ReplyDelete
  2. Take care ar~~~
    [版主回覆04/11/2012 14:23:58]Thank you, 差不多好晒啦。

    ReplyDelete