Friday, April 20, 2012

中式雞沙律 Chinese Chicken Salad


唔好以為沙律係西式嘢,其實中菜都有沙律,或者呢D係為咗迎合老外嘅口味,不過在中菜館不難找到Chinese salad,即係雞沙律,不過呢次我整呢個係家庭版本,冇咁多煎炸工夫,只因為李生鍾意食出面中餐館嘅中式雞沙律,所以做太太嘅就嘗試去將外賣菜式在家中還原,像真度90%以上。



材料:
生菜    1個
雞胸肉或雞脾肉 1塊

調味醬汁:
鹽           半茶匙
大紅浙醋  1湯匙
豉油        1湯匙
美極醬油  1湯匙
老抽        1湯匙
糖           1/4茶匙
蜜糖        1茶匙
乾紅椒粒  少許
黑胡椒碎  少許
蒜蓉        1至2粒

做法:
1)生菜洗淨切細絲,瀝乾水份。


2)雞肉去骨焗熟或煎熟,放涼切幼絲。


3)將調味放入碗中拌勻。
4)將生菜絲墊底,上面放雞肉,食時淋上調味醬汁拌勻即可。

小貼士:
1)出面中菜館的中式雞沙律一般會加入炸粉絲或炸蝦片,迎合老外鍾意香口的口味,住家飯菜就可以唔加都冇問題。
2)喜歡食海哲嘅可以加入即食海哲同食,不過出面買嘅即食海哲味道麻麻,不加不可惜。
3)個人口味可以加入其他調味,例如椒醬、麻油、芝麻等,這個只係根據李生鍾愛餐館醬汁去泡製。


後記:

呢個係我自己帶嘅午餐盒,加咗海蜇,但包即食海蜇個質感同味道都差強人意,勉為其難食晒只為唔浪費,但下次一定冇交易,唔會再買呢一隻,最衰係唔識整海蜇,NO,應該話自己發海蜇太多工夫,細個時見過兩個契哥整,係要啤水發足兩日,仲係要不停咁過水,以而家環保角度實在不容許。

2 comments:

  1. 做一位完美的家庭主婦除了要形合家人的口味又要吃得健康和環保,比起弄大酒樓的名菜更難,我也是為了環保也放棄了很多要走油和渒水的的菜式。
    [版主回覆04/23/2012 13:09:31]自己做菜俾屋企人食,多數個少油少鹽少糖,煎炸避得都避,走油都好少做,唔知健康咁簡單,而家太多嘢都唔環保,買少少嘢幾個袋,加州呢度已經實行減膠袋,超市都用紙袋,煮完餸嘅油會留起拎去做環保燃油。

    ReplyDelete
  2. 講起環保,香港做得很差,政府執法不力,而且香港人的風土習俗省不了,每過一個節日,就是地球縮短壽命的時刻,這就是文明進步的代價。
    [版主回覆04/24/2012 15:25:32]美國都係近年至多D環保條例,污染咗幾十年,而家至話要唔用膠袋,垃圾分類,不過學校好細個已經教環保知識,希望新一代自小養成環保習慣。

    ReplyDelete