Friday, April 20, 2012

中式肉丸炆雜菜 Chinese meatballs mixed vegetable stew

其實呢個我叫山寨版獅子頭,點解會有呢個菜?又係拜李生所賜,因為食過某至愛餐館嘅獅子頭,搞到李生念念不忘,而呢一個係李太打天才波下嘅創作,所以唔可以同真正嘅獅子頭比較,勉為其難叫做山寨版獅子頭,出嚟效果係湯汁同雜菜好正,但個獅子頭(肉丸)70分,因為唔夠肉汁同鬆化。不過呢個只係第一次整,既然李生鍾意食獅子頭,李太一定會整到滿意為止,照顧好家人嘅胃係一個小女人主婦嘅成就。



肉丸材料:
豬肉 1磅
椰菜 1/4個
芫茜 適量
洋蔥 1/4個
薑    4大片

肉丸醃料:
蒜頭 3粒
鹽    半茶匙
豉油 1湯匙
水    2湯匙
麻油 1茶匙
蛋    1隻
胡椒粉   少許

配料:
紅蘿蔔 1條
西芹    4大瓣
洋蔥    半個
椰菜 1/4個

湯汁配料:
豉汁 2湯匙
老抽 1湯匙
鹽    半茶匙
糖    1茶匙
麻油 1茶匙
水    適量玫
瑰露酒 1湯匙

肉丸做法:
1)豬肉刴碎或用絞碎豬肉。
2)洋蔥去皮切細粒,椰菜洗淨瀝乾切碎,加入豬肉中。
3)芫茜切碎,薑片刴碎拌入豬肉中。
4)蒜頭拍爛刴碎成蒜泥,除雞蛋外,將其他醃料拌入肉中。


5)以手撻肉至起膠,再加入雞蛋拌勻,靜置約15分鐘。


6)鑊中加少許油,抓一把豬肉搓成約3吋直徑肉丸,放入鑊中將整個肉丸表面都煎成金黃色,中間不需要熟,撈起肉丸放一旁待再回鑊。







配料湯汁做法:
1)紅蘿蔔橫切約半吋厚片,西芹刨去絲後斜切3/4吋方塊,洋蔥去皮切細粒,椰菜洗淨瀝乾切細絲。

2)下少許油爆香洋蔥,再加入椰菜、西芹同紅蘿蔔,略炒至軟身。





3)下湯汁配料,水加至剛掩過配料為止,中火煮10分鐘。




4)將肉丸加入湯汁雜菜中,再炆約10分鐘至肉熟就可以收火上碟。







小貼士:
1)肉丸若先炸一炸就可以較好保存肉汁,因為李太怕開火炸嘢一大鑊油,所以改用煎,肉丸本身肉汁唔夠,肉質略為乾。
2)蔬菜我只係隨意加入屋企現有嘅,其他例如菇類或瓜類都可以考慮。
3)加入蠔油及片糖應會更對味,但因為囝囝對蠔油同濃味嘢過敏,唔想佢食到有孖膶腸咀,所以我盡量都唔會落蠔油或太多調味料。若你加蠔油同片糖,就可省去食譜中嘅糖份。
4)做肉丸嘅豬肉要瘦中有肥,全瘦肉想滑都難。
5)食譜中材料同調味都可以因應口味改動,呢個只係李太初稿,以後必會嘗試不同組合。


後記:
因為都整咗幾大份量,後來食唔晒嘅肉丸同湯汁配菜就被整成麵條嘅配料:將肉丸切細加入湯汁同雜菜,淋上煮好嘅麵條上面,麵條吸收咗湯汁,成為好入味嘅肉丸雜菜會麵,李生話好食到不得了,可惜囝囝不會欣賞,最後由李生李太KO晒。

1 comment:

  1. 好似鬼佬唐餐
    [版主回覆04/23/2012 13:05:12]你知我果個係半隻鬼,呢D就啱佢囉。

    ReplyDelete