Saturday, April 21, 2012

三色沙律 Mixed Color Salad

其實唔只三樣料,不過生菜舖底表面睇唔到,自從李生減磅計劃成功幫佢減咗11磅之後,佢又開始放縱,我問佢磅數有冇反彈,佢𠵱𠵱哦哦話冇上過磅唔知,鬼信佢咩,中間去過咁多次醫生度覆診,次次都會磅重量血壓呢D例牌嘢,又點會話冇上磅唔知自己有冇重返,我估係佢唔敢講就真。今日因為有菠蘿喺屋企,李生對之前李生加咗菠蘿嘅沙律念念不忘,叫李太整個有菠蘿嘅沙律,我就打開雪櫃睇下有咩可以配搭啦。




材料:
菠蘿 半個
生菜 1個
車厘茄    1小盒
西芹 4瓣
芫茜 1小束(約十數條)

調味:
少許
黑胡椒碎    少許
橄欖油    2湯匙
菠蘿汁    2湯匙
蜜糖 1湯匙

做法:
1)菠蘿切去皮起釘,切開4份去硬芯,將半個菠蘿切細塊後,用鹽水浸一浸,撈起後瀝乾,將菠蘿汁2湯匙留用。
2)生菜洗淨橫切成塊,瀝乾水份放入大碗或盤中。
3)西芹洗淨斜切成約半吋厚一塊,瀝乾水份後待用。
4)車厘茄用少許鹽水沖洗後涎乾待用。
5)芫茜切碎待用。
6)將調味攪勻後,倒入生菜中拌勻。
7)將生菜放餐盒底,舖上車厘茄、西芹及菠蘿喺面,中間灑上芫茜碎,食時將調味汁料撈勻即可。







小貼士:
1)菠蘿要浸過鹽水至會唔鞋口同鮮甜。
2)做沙律材料最好先瀝乾或隔清水份,唔係好易搞到水汪汪,雪完更是口味不佳。
3)呢個份量約做4個午餐盒份。

1 comment:

  1. 這沙律很yummy yummy~身型一向修長~但很多鬼鼠肉~不要太多番茄~因為會臉黃
    [版主回覆04/23/2012 13:04:25]車厘茄份量唔多,OK喎。

    ReplyDelete