Friday, March 30, 2012

第128款:The Hunger Game系列之2 雙法國辮

講完主角Katniss,今次講呢款係主角妹妹Primrose嘅髮型,第一集Primrose出場嘅時間好少,只有開場最初幾場戲,原本被選中做第12區代表嘅係Primrose,姊姊不捨12歲妹妹去參賽,因為以妹妹體能同性格,妹妹好可能會中途死去,於是Katniss自動請纓代替妹妹,戲中飾演妹妹Primrose嘅係Willow Shields,今年6月至係12歲,同戲中角色年紀相差不遠,Primrose性格同姊姊不同,樣貌打扮都較為柔弱,但Primrose內心同姊姊一樣善良熱情。



今次都係由豬扒妹示範:




說穿了,呢款係雙法國辮,亦即以法國辮編法紥成嘅孖辮。首先將頭髮分成左右兩邊,每邊都由前面一小束頭髮開始,每鬢一組就由左右兩邊加入頭髮,特別要小心紥到耳朵對上及耳後位置時,要小心紥緊,而且紥時要注意條辮嘅方向,唔好求求其其左抽右拉,否則條就唔直唔靚。當一邊頭嘅頭髮都加晒入條辮之後,餘下頭髮就以三手辮續編至尾束好。如是者兩邊頭髮分別梳成兩條法國辮。



No comments:

Post a Comment