Monday, March 5, 2012

為小朋友做菜之3:豆腐肉餅金魚 Tofu Goldfish

呢個其實好簡單,亦都好有營養,最適合發育中小朋友,只花少少時間就可以令碟餸好得意,小朋友望見會有肯下著嘅意慾,咁就成功咗一半啦。




材料:(約做20尾金魚)
瘦豬肉 1磅
軟豆腐 1磚
粟米 20粒
豆角 適量

醃料:
少許
美極 1茶匙
麻油 1茶匙
蠔油 1湯匙

做法:
1)瘦肉刴碎成免治肉,加入醃料拌勻醃30分鐘。
2)豆腐壓爛加入肉中拌勻。





3)將肉放入湯匙中略壓成金魚身型,反扣放碟中。
4)將一粒粟米放肉的一端當金魚眼。
5)豆角撕去頭尾及硬邊,打斜切成半吋長,三段斜放肉的另一端作為金魚尾,再加一小段豆角於粟米粒及豆角中間,作為魚鰭。



6)鑊中燒滾一鑊水,水滾放入金魚大火蒸8分鐘,以牙籤拮入,抽出冇肉黏上或血水流出即可取出碟子。
7)將碟中肉汁回鑊煮滾,加入少許生粉水埋獻,淋上金魚餅上即可上碟。

小貼士:
1)豆腐加入肉中蒸會出水,肉汁可以留作煮獻汁,亦都可以用來煮菜或瓜增加鮮味。
2)豆腐選軟身豆腐或絹豆腐軟適合,因為軟易混合於肉中。
3)若小朋友愛食魚,亦可以魚肉代替豬肉,醃時加入少許白胡椒粉可去腥味。
4)豆角可以用荷蘭豆代替,粟米亦可以青豆或紅蘿蔔粒代替。


後記:
同場加映煎豆腐肉餅及肉汁炒豆角,都同樣可口,賣相冇咁得意,但就較為香口,有時間不妨做多一個式樣俾小朋友選擇。




1 comment:

  1. 好有特式的小朋友肉餅.......多謝分享
    [版主回覆03/06/2012 06:13:37]客氣,謝謝到訪。

    ReplyDelete