Sunday, March 11, 2012

仔仔的生日會之4:一口米通 One-Bite Rice Crispies

上一次整米通,因為份量換算有網友有疑問,所以今次再整特登影低個盒嘅份量,大家可以清楚知道啦。



原來計重量,唔係以量杯做準,一盒花生米有成12安士(340克),





我今次用咗約半盒多少少,但又未到2/3盒,加一包棉花糖16安士(453g)。



放涼之後就切成正方形,就係一口米通,方便小朋友食,期間有家長問我點整,我都一一解釋。因為整咗好多,食唔晒嘅我地拎咗去夜晚家人好友聚會,原來我奶奶非常鍾意食,幾乎將淨低嘅都一一消滅。今次係加咗提子同太陽花籽,好好咬口。

做法請參考之前嘅米通食譜

No comments:

Post a Comment