Sunday, March 11, 2012

仔仔的生日會之2:蝴蝶酥 Palmiers

其實呢個蝴蝶酥整得唔好,因為壓油出咗事,有D牛油包唔實漏咗出嚟,中途應該要雪一雪個皮再摺,但因為整果陣已經係夜晚,我冇等雪皮就摺,所以就出現個皮包唔實牛油溶爆皮,因為只係側邊爆皮,所以我都姑且焗出嚟睇下點。在這就當係煮食筆記,記低今次失敗之處,食係好食,不過個質地唔靚,唔係一層層酥皮,小朋友都唔計較呢樣,仲好俾面咁不夠30分鐘廿個蝴蝶酥全部清晒。



酥皮材料:麵粉 7安士(約200克)
1/2茶匙
1-1/2湯匙
雞蛋 半隻(打勻)
2-1/2安士(約70ml)
菜油 1茶匙
牛油 4.5安士(約125克)
手粉 少許

酥皮做法:1)麵粉過篩,加入鹽同糖拌勻。
2)加雞蛋、水及菜油拌勻成粉糰。
3)牛油置室溫一陣,以保鮮紙包住壓成薄薄約半cm正方形。
4)灑少許手粉,將粉糰放工作台上,用麵棍壓成比牛油大一倍之薄片,將牛油放入粉糰正中(粉糰作正方形,而牛油以菱形放置中間),將粉糰摺入包住牛油。
5)以麵棍將粉糰壓成長方形,小心唔好壓至牛油爆皮,將粉糰左面三分一由外至內摺,跟住右面三分一摺入中間,剛好蓋住之前摺入部份,將粉糰放入雪櫃中30分鐘。
6)取出再以之前方法將粉糰以麵棍壓成長方形,再由左右由外至內摺兩次,之後又再雪30分鐘;總共前後最少做3次摺疊。
7)酥皮完成之後就可以開始做蝴蝶酥。可以按此參考我上次做蝴蝶酥嘅食譜同做法。











小心得:
1)酥皮要唔爆油要雪一雪再摺,每次摺完最好都要雪完至再雪。
2)最少要摺三次,有人摺
五次,分別係出嚟個酥皮嘅層數。
3)想個蝴蝶酥兩邊色都平均,記得中途要將蝴蝶酥底面反轉,咁就可以做到兩邊顏色深淺一樣。

後記:
呢個故事教訓要做酥皮要雪,唔好懶,時間點都冇得慳,否則出嚟效果就唔好,好彩李太嘅蝴蝶酥味道冇問題,對住唔多挑剔嘅小朋友同家長,我今次過到關,不過係好係醜當然心裏有數啦。

No comments:

Post a Comment