Sunday, March 11, 2012

仔仔的生日會之3:甘筍杯蛋糕Carrot Cupcakes

因為今次係去公園開生日會,驚帶個蛋糕去切會麻煩,所以我就諗不如整cupcake會方便D,而且因為我都整幾款食物,加埋外賣pizza(因為要熱辣辣,我自己焗做唔到),所以決定整mini cupcake,甘荀健康加埋提子或朱古力簡直係無敵,不過我一向都唔鍾意加frosting,因為小朋友食太多糖真係唔得架。




材料:(約做36個迷你蛋糕仔)
中筋粉 1-1/2杯(12安士約340克)
甘筍磨蓉 1-1/2杯(12安士=340克)
砂糖 1杯(8安士約227克)
雞蛋 2隻(室溫)
菜油 4安士(約118ml)
牛奶 1/4杯(2安士約59ml)
肉桂粉 1茶匙
發粉 1茶匙(baking powder)
雲呢嗱油 1/2茶匙(pure vanilla)
1/2茶匙
提子乾 1/2杯(4安士約113克)

做法:
1)焗爐預熱350度F(約176度C)。
2)糖、雞蛋、菜油、雲呢嗱油加牛奶放入大碗中拌勻,打至完全融合成糊狀。
3)自發粉加入肉桂粉、發粉、鹽同篩。
4)將1/3粉料加入糖糊中拌勻至無細粒。
5)將加入粉之糖糊倒落餘下2/3粉料中,拌至完全混和均勻冇粉粒成漿。
6)將甘筍絲拌入粉漿中,最後加入提子拌勻。



7)Muffin模或蛋撻模加入做撻錫紙,每一個muffin位置倒入2湯匙粉漿。放入焗爐焗15至18分鐘,將一枝牙籤插入抽出而冇粉漿黏住就可以啦。









小貼士:
1)我將整撻嘅錫紙模放入muffin模中或蛋撻模中焗,就可以慳番唔駛搽油於焗模中,又唔駛驚會痴底,只要攤凍之後成個錫紙模抽出就可以。
2)呢個甘筍蛋糕仔係健康之作,用嘅係菜油,加埋甘筍同提子,小朋友都唔抗拒食。
3)如果要加frosting topping,我會建議用cream cheese加少少糖粉打勻搽上面,加一粒提子或合桃就最夾味,比起icing或whipped cream都健康D。


後記:
冇點洋燭只有生日歌,而且係中文一次英文一次,仔仔跟同學仔都渡過一個好開心嘅上午,其實只要有得玩,邊個小朋友唔鍾意?呢一次都有D冒險,因為三藩市3月仲係雨天,就算唔落雨,天氣都唔一定暖,呢日都算好彩,初初有太陽,之後天陰但唔算凍,有差不多半班同學嚟,有一兩個仲係上完中文班或去完教會之後趕到,唔只俾面,仲好有心,李太真係好感謝咁多個家長,不竟安排playdate唔係容易,因為李太帶唔到哥哥返學,朝早見唔到其他家長,放學因為有不同課後班,所以遇到嘅家長都唔多,呢次都叫做同幾個家長傾下計,最重要係小朋友都玩得開心。

No comments:

Post a Comment