Sunday, March 11, 2012

為小朋友做菜之4:炸雞柳 Chicken Fingers

其實我對仔女同一般小朋友一樣,都鍾意食炸雞柳炸雞翼呢D咁熱氣嘅嘢,但李太一來覺得冇益,另一方面又好唔鍾意炸嘢,因為用得多油之餘,油煙又大,成個廚房炸完油膩晒,不過無意中見到一個cooking video講炸雞柳,賣點係健康,咁我又睇下點啦,其中一樣好關鍵嘅材料係個日式麵包糠,咁啱有人去Trader Joe's買嘢時見到有得賣,李生話咁去整嚟試下啦,於是就等到Smart & Final雞胸減價就買咗一pack雞胸嚟試整。




材料:(約40至45塊)
雞胸 4個
雞蛋 3隻半
麵粉 4大匙
日式Panko麵包糠  1包(約用25大湯匙)
適量

做法:
1)雞胸洗淨切去脂肪,以半茶匙鹽撈勻,等雞肉略出水。





2)每件雞胸切成約10至12塊,每塊約手指長度,用紙吸乾水份。





3)準備三個大碗或盤,一個放麵粉,一個放打勻嘅雞蛋,最後一個放麵包糠,麵包糠不必一次過倒出份量,不妨續少放入,用完再加。







4)雞胸柳放入盛麵粉之碗中,沾上一層薄薄之麵粉。



5)雞柳由盛麵粉之碗中夾起,拍去多餘麵粉,放入蛋中均勻沾上蛋液。



6)將沾上蛋液的雞柳放入裝有麵包糠之碗中,沾上麵包糠。



7)油放鑊或煲中滾至木筷子放入後起泡就較中火,加入雞柳炸至肉全熟,表面呈金黃色即可以。





8)撈起雞柳放在吸油紙上吸去多餘油份。
9)攤涼少許後灑上鹽巴調味即成。

小心得:
1)以不同筷子或食物夾將雞柳由一個碗放入另一個碗中,切勿用同一對筷子或夾,因為會整濕到麵包同麵包糠,到時糊了麵粉就唔會形成粉粒一舊舊唔好食。
2)沾麵粉、蛋液或麵包糠時都不要貪心,只要薄薄一層全部肉都沾上就足夠,否則麵衣太厚就唔好食,又容易會肉同麵衣分離。
3)炸油中途如果太濁最好換過,或將用緊嘅油過濾出麵包糠渣。
4)整俾小朋友食最好將雞肉切得細條一D,就好似手指咁大就最適合。
5)調味係炸好後至落,咁就唔會因為炸時調味落晒去油度,搞到味太淡。
6)除咗鹽之外,鍾意食辣嘅可加入辣椒粒、胡椒碎等成為椒鹽雞柳。
7)其實今次係半煎炸,油只浸到雞塊一半多D,炸完一邊反轉炸另一邊,一來可以唔駛用咁油,二來好似冇咁油膩。

後記:
整好俾三個大帝試味,李生話好食,呢個食譜得呀,仔仔以行動表示支持,佢一開始就食咗5大塊,豬扒妹話太醎,我估係D鹽走埋一塊度,不過佢都話好食,第一盤十幾塊好快去晒,不過我總共炸咗3盤成四十幾塊,聽日午餐有著落啦。

No comments:

Post a Comment