Sunday, February 5, 2012

基本髮辮編法11:用襪子DIY簡易鬈髮之2

上一篇介紹用襪子set頭,今次示範較大的鬈髮




工具依然是幾隻尼龍襪子,因為想製做大鬈髮效果,所以今次只是運用了6隻襪子,先將頭髮分成左右兩邊,每邊再分成上、中、下三份,用上一篇所講的方法把頭髮完全卷起,睡醒了就是這一個樣子,還可以吧!





解下襪子後,頭髮的鬈曲度較昨日示範的一個大,以手指抓開頭髮,成為這一個模樣。







在這再介紹一款鬈髮梳的髮式,希望會合你心意。首先中左右兩邊各抓起前面由頭頂至耳邊的頭髮,之後由外向內逆時針方向扭轉,約扭兩三吋的長度,再以髮夾於頭後固定頭髮束,





兩邊都如是,第二束頭髮平排固定於第一束頭髮的上方或下方,鬈曲的髮尾任由垂下









是否很古典又有髮型屋set頭效果呢?

2 comments:

  1. 簡單又好看!
    [版主回覆02/06/2012 16:07:13]謝謝,真係好易整,慳錢又慳時間。

    ReplyDelete
  2. 駛得喎,同花百幾元差唔多咁好看。^^
    [版主回覆02/07/2012 14:40:46]謝謝誇獎,而家要花錢去髮型屋又要等真係太奢侈,有錢留番對仔女將來讀書用,所以得嘅話就諗下唔駛花錢嘅玩意。

    ReplyDelete