Saturday, February 18, 2012

2012年三藩市農曆新年花車巡遊(下篇)2012 San Francisco Chinese New Year Parade

開始講西岸醒獅隊喺今次農曆新年花車巡遊嘅表演啦,一開始時,眾後生仔女都精力充沛,舞住獅頭獅尾嘅一窩蜂對住兩旁路人不斷點頭、貶眼、膜拜等,沿途喝采聲不斷。










舞呢隻天藍色獅子嘅兩個小朋友都只係中學生,但舞獅資歷不短,所以只睇佢地舞獅完全唔會想像到佢地係得十二三歲。





哈,呢一班「樂師」個個都接近或過半百,但寶刀未老,輪流奏足全場。



嚟到Union Square Macy's 對出嘅看台,十幾隻獅子一湧而上,蔚為奇觀,觀眾都驚嘆陣容之鼎盛,鞭炮一點著,各獅子就圍住炮光狂舞,由於呢度係主要電視台相機所在,所以燈光火著,李太至有機會影到咁清楚咁靚嘅相。





















呢幾張相個角度可以睇到成班獅隊一路跟住花車嚟舞,而樂師們就對住獅隊大力打鼓打鑼。







豬扒妹同哥哥全程抓住花車圍欄,一邊睇舞獅表演,一邊向途人揮手。























呢一位伯伯一定要講一講,佢已經七十幾歲,今次係Tony力邀佢出山幫手,佢確實寶刀未老,打起鼓嚟依然勁力十足,有功架有台型。



佢同李生好有淵源,大家以前都係參加同一獅隊,師承同一家,認識同一班人,只係輩份同參與時間唔同,今次係第一次合作,更神奇就係李生同伯伯個仔係大學同學,係李生李太堅持送伯伯返家,去到門前見到伯伯個仔時發現,你話世界幾細。

獅子跳上欄河,觀眾簡直係興奮到顛咗。













嚟到巡遊尾聲,到達Kearny Street看台,個司儀介紹醒獅隊,大家都驚訝有咁多獅子參與









個司儀數到21隻,其實我地出咗18隻,果3隻一定係司儀眼花數錯啦,一陣鞭炮之後,花車駛離Kearny Street,今年花車巡遊完滿結束,由6點幾開始至完結有個多小時,真佩服一眾年青人舞足全程,使儘一己所學,為觀念眾帶來一個熱鬧開心嘅農曆新年。



之後就係行番4個街口去攞車,車完伯伯返屋企之後,我地一家匯合Tommy同仔仔食晚飯,步入餐館已經係晚上8點45分,餐館容後介紹。

1 comment:

  1. 加洲真係好旺~估不到加洲保存中國習俗~水準很高啊
    [Maggie Kitchen回覆02/26/2012 05:52:10]紐約感覺上好似不及~嘩~加洲華人利害怪不得囡說:如果在加洲不會憺心媽媽~VA華人少又來自不同~係喎~HK$6000~囝囡無銀行户口~好似話紐約&加洲銀行可以~有空幫我問問THX.
    [版主回覆02/26/2012 05:35:15]我估紐約多華人應該都唔錯,加州老外近年都注重中國人節令,好多銀行都會印中式月曆又派利是封,學校都放新年假。

    ReplyDelete