Wednesday, February 22, 2012

美式肉餅 Meatloaf

今次整咗美式肉餅,呢種叫Meatloaf,係用焗爐焗嘅,同中式肉餅大同小異,有人會用呢個肉餅做三文治。我整呢個係我自己嘅版本,放咗好多蔬菜,唔係因為要仔仔食蔬菜,相反係要佢食肉,我對仔女之前都講過,係草食生物,唔鍾意食肉,但就食大量蔬菜瓜果,佢地唯一喜好嘅肉係魚,雞都會食,至愛係雞翼,雞脾一時時,整得鞋少少嘅雞會吐渣,瘦肉太瘦唔食,太肥咬唔開又唔食,真係想打巴佢地(細聲D,呢邊打仔係會俾人拉架)。不過,哥哥同豬扒妹都鍾意食肉丸,魚蛋直情係恩物,所以今次整咗兩個版本,不個係氹小朋友嘅心型星型肉餅(丸),另一個係正常meatloaf,俾李生帶飯,如果我俾D心型星型李生拎去做午餐,我驚佢唔肯,男人老狗拎個咁嘅飯盒,有D那個少少嘛。




材料:
豬肉 1磅
牛肉 3/4磅
洋蔥粒 半個(約半飯碗)
紅蘿蔔粒 數條(約半飯碗)
西芹粒 1條(約半飯碗)
麵包 2至3塊
牛奶 8安士(約240ml)
1隻
巴馬芝士蓉 2湯匙(Parmesan Cheese)

調味:
豉油 1-1/2湯匙
麻油 1-1/2湯匙
1茶匙
黑椒碎 半茶匙
芫茜
2湯匙

Optional:
辣椒醬或汁    1湯匙
蜜糖 1湯匙

煮法:
1)麵包撕成細片,約姆指上段大小,放碗內,注入牛奶,用匙略壓麵包片,務必全部浸入牛奶中,最少浸半小時至麵包吸收大部份牛奶。





2)豬肉、牛肉刴碎或買已攬碎之免治肉,加入調味料拌勻。





3)洋蔥、紅蘿蔔、西芹切細粒,越細越好,我係切約2mm至3mm大小。










4)肉醃約半小時後將所有蔬菜粒拌入肉中,倒入麵包及牛奶一併拌勻,攪至略有少許黏性。





5)加入雞蛋再拌勻。
6)最後加入芝士拌勻。
7)焗爐預熱400度F(約200度C)15分鐘。

心心星星肉餅造型:
1)將肉續少放入模具中,尤其是星型模,要壓得實淨同務求星星起角部份都有肉填滿。

2)除模放焗盤中,放入焗爐,先以400度F(約200度C)焗10分鐘。




3)將焗盤前後掉轉再較細個火至350度F(約180度C)多焗10分鐘。
4)反轉肉餅再焗8分鐘即成。






普通meatloaf做法:
1)將肉倒入已掃油之長方形焗盤內。





2)先以400度F(約200度C)焗10分鐘,之後較細火至350度F(約180度C)焗30分鐘。
3)取出焗盤,於肉面掃上辣椒油或醬,再淋上蜜糖掃勻肉面,放入焗爐再多焗15分鐘,攤凍少許將肉餅切片就可以上碟。






  


小心得:
1)如果鍾意食辣,可以於拌肉時加入紅椒碎及辣椒醬調味。
2)蔬菜同芝士份量可隨意加減。
3)蔬菜最好切得越細粒越好,方便拌勻入肉中,但不建議磨成蓉,因為想食到有蔬菜口感。
4)有人會加入蕃茄醬,但我個人覺得蕃茄太搶味,我想有肉味又食到蔬菜。
5)如果做成細粒肉丸,不必要焗太耐,15至20分鐘已經足夠,只要用牙籤拮入肉中拉出,不見有肉黏上或血水流出就已經熟。
6)拌勻肉同配料時最好用手,因為可以較為均勻,同時用手將麵包搓入肉中。

後記:
呢個係哥哥嘅飯盒,佢自己揀咗心心型,我話不如帶三個心心加兩個星星啦,加埋炒白菜膽墊底。



  

呢兩個係李生李太嘅,又係一大堆瓜菜墊底加肉餅,當然唔可以整得咁cute(低能)啦,








李生食完話正,已經order第二日再帶埋餘下嘅肉餅,仲叫李太去買肉再煮。哈哈,佢鍾意就得啦,要湊為食哥哥同為食李生真係少D心機都唔得。

2 comments:

  1. 外面碎肉好肥~不過碎肉不肥好鞋口~
    [版主回覆02/25/2012 14:16:03]中醫點講呀?煮飯可以係好累人,有時我都會想偷懶,食完唔駛洗唔駛執,好爽。
    [Maggie Kitchen回覆02/25/2012 07:33:33]剛過M.D.看中醫回來~很累~不煮了~看開了~稍後外食~下次肉碎察食加水
    [版主回覆02/24/2012 16:58:47]係呀,有時真係兩難,買肥少少豬肉就多油,但瘦果隻就乾爭爭,所以就加勁多蔬菜平衡下。唔知以為我地教兩個小朋友食素,佢地好揀擇,要佢地食肉真係要諗下計至得。

    ReplyDelete
  2. 蒸既得唔得呀.我家冇焗爐
    [版主回覆02/24/2012 17:04:05]蒸就變咗中式肉餅,冇話唔得,但你預咗會成碟汁,另外要試下個時間蒸幾耐至熟,我呢個份量整出嚟都幾多架,一半整心心星星,一半整普通肉餅。我蒸肉好似排骨或肉餅一般都要15至20分鐘。另一個方法係蒸到半熟,拎出嚟落鑊煎都得。

    ReplyDelete