Wednesday, February 22, 2012

超甜雜菜湯 Mixed Vegetables Soup with a touch of beef

李生而家會帶菜湯做午餐,所以李太就苦心鑽研不同嘅菜湯。今次有少少出術,因為有加咗少少牛肉,係將部份用嚟做肉餅嘅免治牛肉扣起,加入菜湯裏面,為求個湯有D鮮味。



材料:
西芹 1棵
紅蘿蔔 4條
薯仔 1個
洋蔥 半個
兩片
免治牛肉 1/4磅
節瓜 1個

醃料:
1/4茶匙
豉油 半湯匙
半茶匙

做法:
1)加約半煲水入湯煲中,加入兩片薑大火煲滾。
2)西芹略去衣、紅蘿蔔去皮斜切成約一吋丁方,薯仔刨皮斜切丁,洋蔥去皮切4瓣,用手分開一層層,節瓜刨皮後中間切開一半,再打直切成半吋厚片。
3)牛肉加入醃料拌勻待用。
4)水滾後將所有材料加入,返滾後轉中火煲20分鐘。
5)將牛肉加入湯中,返滾後可以收火。



小貼士:
1)牛肉因為係免治,不需要滾太耐就會熟,滾過久會乾。
2)我呢個湯基本係唔駛再加調味,牛肉有醃料,其他蔬菜有天然鮮甜味。
3)湯渣都唔好浪費,食得架,熱辣辣飲一大砲加湯渣真係暖入心架。
4)湯因為有牛油,會有少少油浮面,只要等湯凍咗之後,油結成一塊就可以用匙裝起,再返熱至飲就冇油架啦。

1 comment:

  1. A~疏果類食物要盡快飲~最好不超24小時
    [版主回覆02/24/2012 16:55:55]唉,一煲湯一日飲唔晒,李生有時分兩三日飲完,我都冇佢符,落咁多料又唔可能煲得少。

    ReplyDelete