Tuesday, February 7, 2012

無價的兩束花

李太同李生的周年紀念同情人節相差兩日,以我呢D咁孤寒性格,我通常撈埋一晚慶祝

李生投訴:一日還一日嘛,點解唔可以出去兩晚撐枱腳?李太:當然唔得啦,邊個幫你湊對仔女兩晚?兩餐都出去食,好$$$$

李生有時俾我吹脹架。咩喎,有錢都留番對仔女讀書用啦,興趣班唔駛錢咩?我地一晚駛一百蚊,夠一家大細去食兩三餐好嘅。

拍拖初期,因為分隔兩地,李生送唔到花俾李太,到李太嚟咗美國,第一年情人節就係我地結婚前兩日,忙到不得了,去註冊果日,李生居然連花都冇紮,係李太細佬好識做買咗一束花,唔係D相就連花都冇一枝。但從此以後,每年情人節,李生就會送花,第一年佢送康乃馨!!!!OK啦,果年李太就做媽媽,不過就俾我細佬笑佢唔識趣,咁李太又冇特別講鍾意玫瑰花,有花收我唔會投訴啦,有D朋友自結婚後連草都冇條,我有一紥花係好好架啦,經過幾年下來,李生每年都會送一束玫瑰花,李太例必將束花吊乾做乾花,到第二年情人節就會換一束新花,今年唔知係唔係會都係咁呢?過多一個星期就知啦。呢紮係上年嘅,而家都仲係好靚架。



另外一束好有意義嘅花就係由豬扒妹同哥哥上年整嘅,學校老師喺母親節前教小朋友一人整一束,以幾歲小朋友嚟講,係好叻架啦,我認為係好好訓練對手仔嘅勞作,收到嘅時候真係好驚喜,而家放喺屋企餐枱上嘅花樽裏面,我唔會捨得掉咗佢,唔知豬扒妹同哥哥大咗會唔會再送花俾媽咪呢?



情人節我一向都覺得應該係廣義對所有所愛嘅人表達心意,唔局限自己情人,我今年會整D曲奇餅同小甜品俾兩個小朋友帶俾學俾老師同學,我自己會送曲奇餅俾幾個好同事,仲會做多少少俾李生帶返公司俾佢同事食。

以前喺香港仲係單身,每年情人節李太會約一班果晚冇地方去嘅朋友開party,佢地有D有男朋友架,但未必果晚會出去咁解,大班女生煮嘢食,傾下密計,真係快活不知時日過,我喺遙遠嘅美國祝願香港親友情人節快樂,甜甜蜜蜜。

7 comments:

  1. 好朋友晚安哦, wtm246預祝你情人節快樂, 天天都快樂!
    [版主回覆02/10/2012 16:17:11]謝謝wtm246,願天下有情人個個白頭到老,生活愉快。

    ReplyDelete
  2. 午安呀好朋友, wtm246今日祝你★週末快樂★兼★情人節快樂★!
    [版主回覆02/12/2012 17:34:52]謝謝,今日去咗新年花車巡遊,一家人都非常開心,預祝你情人節快樂。

    ReplyDelete
  3. 好幸福!D乾花好令令
    [版主回覆02/12/2012 17:35:22]謝謝,比上不足,比下有餘,都滿足啦。

    ReplyDelete
  4. 開心~預祝你情人節快樂。謝謝!
    [版主回覆02/15/2012 14:58:50]Thank you~

    ReplyDelete
  5. 情人節快樂!
    [版主回覆02/15/2012 14:59:05]Thank you, same to you~

    ReplyDelete
  6. 祝情人節快樂﹗
    [版主回覆02/15/2012 14:59:19]Thank you, same to you~

    ReplyDelete
  7. ♥ ~ ~ ~ Happy Valentine's Day ~ ~ ~ ♥
    [版主回覆02/15/2012 16:31:13]Happy Valentine's Day to you too~

    ReplyDelete