Friday, March 16, 2012

基本髮型編法12:簡易曲髮之1

之前用過襪去鬈頭髮,簡單得嚟效果又好,今次嘅更方便,唔駛任何道具,或者講只要一個橡皮筋就完成,唯一要求係要識紥法國辮或荷蘭辮。




以前細個會紥三手辮瞓,瞓醒除咗個橡皮筋之後就有自然曲髮,但因為紥三手辮由耳下開始,所以出嚟效果就唔明顯又唔可以持久。但法國辮或荷蘭辮就可以改善呢方面不足,因為每一組鬢辮比較平均,又可以由頭頂開始,所以效果會明顯D,噴上少許定型水效果就可以較為持久。



首先由額角對上兩邊開始挑起頭髮,由頭頂中心位置開始鬢,跟住每編一組鬢辮就由左右兩邊加入頭髮,一直編至最尾,越低越好,因為你唔想底部有一段頭髮係直嘅。編好後安心去瞓,瞓醒後解下橡皮筋,就會有微鬈髮效果,用手指抓出想要嘅效果用髮型,之後就噴上少少定型水就可以啦,唔想噴都可以,只要唔係全日都喺室外俾風吹住,個曲髮都可以維持半日。

2 comments:

  1. Pandora 香傭講法文March 17, 2012 at 3:41 AM

    嘩咁長hair!!
    [版主回覆03/17/2012 23:57:04]嘻嘻,係呀,因為懶剪又孤寒,好耐至剪一次,頭髮又長得快,所以而家差少少到腰,不過應該就快會緊D。個女D頭髮都好長,因為佢唔肯剪,不過佢D頭髮好薄。

    ReplyDelete
  2. 唔識梳呢個頭,係咪即係5段辮?
    [aShlEy回覆03/18/2012 15:07:11]係...thx...
    [版主回覆03/18/2012 11:56:15]唔知你講嘅五段辮係咪指五手辮,但唔係,由始至終都係三手辮,不過每鬢一組就由左同右加入更多頭髮。今次呢個係用Dutch Braid紥法,你可以去我之前基本髮型技巧3度睇下個圖解會易明Dhttp://blog.yahoo.com/rose-mag/articles/33675/category/%E5%9F%BA%E6%9C%AC%E9%AB%AE%E5%9E%8B%E6%8A%80%E5%B7%A7。另外用French Braid法國辮梳法都得,原理係一樣,只係頭髮係左疊右右疊左(法國辮)定係左過右右過左(荷蘭辮)。法國辮喺基本髮型技巧一有圖解http://blog.yahoo.com/rose-mag/articles/33633/category/%E5%9F%BA%E6%9C%AC%E9%AB%AE%E5%9E%8B%E6%8A%80%E5%B7%A7。唔明可以再留言我再解釋,謝謝到訪。

    ReplyDelete