Friday, March 30, 2012

第127款:The Hunger Game系列之1打斜荷蘭辮

大家有冇聽過The Hunger Game,呢套戲美國一上畫已經有破紀錄票房,而家累積原房有一億五千二百萬,真係好利害,好多人將The Hunger Game同The Twilight Saga相比,因為都係一個女主角加兩個男主角,後者紅咗做Bella嘅Kristen Stewart,佢仲同戲中飾演Edward嘅Robert Pattison戲假情真。兩者所唔同嘅係The Twilight Saga好明顯係愛情故事,而The Hunger Game暫時都會係一套關於掙扎生存嘅故事,著墨重點不在女主角嘅感情生活上,而是那一個殘酷嘅生存遊戲。飾演女主角Katniss嘅Jennifer Lawrence只有廿一歲,上一年就態Winter Bone被提名奧斯卡,真正來頭不少,亦証明係好戲之人,雖然不是大美人,但宣傳The Hunger Game活動上打扮每有佳作。

呢一套戲中無論主角配角都令人留下印象。主角Katniss有幾款髮型好值得參考......





呢個係戰鬥時穿著皮衣手執弓箭時梳嘅,其實我好耐之前都有紥過類似,不過我紥係由上偏左織向下偏右,而片中女主角呢一個就係多過45度角打斜由左織向右。

今次由豬扒妹示範:




首先由左邊前方抽起一束頭髮,分成三份,用荷蘭辮方式打斜約45主角織向右邊,分別由頭頂同左邊兩部份加入頭髮,去到過咗頭中心位置,左邊頭髮都已加晒入條辮度,於是就將下面同右半邊頭嘅頭髮加入,一直至加晒所有頭髮就繼續以三手荷蘭辮方法緒到尾,唔一定要織到最尾,可以留番一定份量頭髮喺尾部份。





因為同哥哥打交留低嘅幾道疤痕,正好配合呢個造型。





1 comment:

  1. 你好呀~我是希盈。
    我是剛剛在看Blog友對Hunger Games的影評時,
    經過了你的BLOG~
    而且其實我是一個Hunger Games超級Fan ^V^
    女主角Katniss的髮型真的好令人留下印象,
    豬扒妹示範都很可愛哦~
    多謝你的分享

    [版主回覆04/07/2012 14:01:16]謝謝資料,我都知不適合小朋友,就算睇碟都要等佢地瞓咗至得。
    [希盈回覆04/07/2012 11:32:38]我已經看了電影了~
    電影不錯的,
    但是部分有血腥場面,
    不太適合小朋友看
    [版主回覆04/07/2012 02:15:29]謝謝,其實Hunger Game裏面Katniss應該仲有一兩個髮型,
    不過搵唔到好清楚大頭相,好難估係點樣,我未有機會睇套戲,
    你睇咗未呀?好唔好睇?帶住兩個小朋友我去唔到戲院睇,
    可能要等出碟,不過一開畫已經咁犀利,真係有排拍,書都出咗3本。

    ReplyDelete