Thursday, March 22, 2012

為小朋友做菜之5:焗雞塊Baked Chicken Nuggets

有朋友就上次炸雞柳問可唔可以同焗嘅方法,因為炸對小朋友嚟講熱氣,但佢小朋友好鍾意食麥記嘅麥樂雞,所以希望有個可以望落似但有益D嘅雞塊整法。其實係有架,甚至比上次炸雞柳更好味,用嘅材料有少許唔同,唔駛蛋唔要麵粉,保留麵包糠,加入芝士,唔知大家估到點整未呢?今次因為雞胸肉冇減價,只有大雞脾(Leg Quarter)減價,所以我就買咗雞脾起肉嚟整,所以雞塊型狀冇咁一致,但就嫩滑少許。




材料:
大雞脾             兩隻
鹽                   少許
麵粉糠(幼身)   3湯匙
芝士粉             3至4湯匙(Parmesan Cheese)
肉桂粉             半茶匙
胡椒粉             半茶匙
月季葉碎          半茶匙
牛油或橄欖油    3湯匙(牛油先熱溶)

做法:
1)將雞脾去骨去皮抹乾身後切成細塊。


2)焗爐預熱400度F(204度C)。
3)將麵包糠、芝士粉、肉桂粉、胡椒碎、月季葉碎拌勻置一個大碗中。


4)將雞肉沾上牛油或橄欖油,不必要太多太厚。


5)將已沾油之雞肉放入麵包糠粉中,沾滿粉之後夾起,拍走多餘麵包糠粉。


6)將雞肉排上已塗油的焗盤上,或用一張免油墊置於盤中。
7)放入焗爐先焗15分鐘,將雞肉反轉再多焗10分鐘,用竹籤拮入抽出冇肉沾上或流血水即可。




同場加映:鹽燒雞背及雞皮
將切出的雞背同雞皮洗淨抹乾,掃上少許橄欖油,灑上鹽和胡椒碎,400度F(204度C)焗約30至40分鐘,中間要反轉一兩次,確保不會一邊太熟一邊唔熟,出嚟嘅鹽燒雞皮係卜卜脆架,最啱切細塊做下酒菜。
小貼士:
1)不必加鹽,因為芝士粉本身已夠醎味,再加就太多啦。
2)雞脾去骨時要盡量按骨頭同筋嘅位置去骨,唔建議用刀劈,因為會有碎骨,到時小朋友食就唔安全啦。
3)我分兩次用咗牛油同橄欖油試整,牛油的確係香好多同脆好多,但橄欖油就健康D。
4)麵粉糠最好選較為幼細嘅,會可以均勻沾上雞肉上,我因為屋企有用淨嘅日本Panko麵包糠,所以就冇特別去買,Panko麵包糠較粗身較長,適合炸物,出嚟會脆D,但焗就冇黏得咁好啦。
5)想雞肉唔黏住個焗盤,記得先掃一層油,但者好似我咁買塊不沾焗墊(silicon baking sheet)就唔驚會黏到表面嘅麵包糠芝士甩晒,呢一張墊亦都可以用嚟焗曲奇餅或者墊住搓粉,用途好多,係就係貴少少,但用得多就抵番晒。
後記:
李生試咗兩次嘅成品,佢覺得用牛油好食D,因為味道鮮D同較香,橄欖油就淡味得嚟冇咁香,不過暫時兩個小魔怪都未試食,因為兩個都病咗,熱氣嘢要戒,有排都唔食得。呢排天氣差,醫生話係大傷風,唔係感冒,發燒加喉嚨痛加咳真係大人都辛苦,小朋友當然更慘,豬扒妹同哥哥唔舒服到喊,問佢地喊咩嘢,佢地就話喉嚨好痛痛,心口好痛痛(因為D痰咳唔出,所以就頂住好辛苦),佢地唔會講得清楚,但行動(其實係冇行動,成日撻咗喺度唔郁)已經表示咗佢地係好病好病,心痛死家中嘅大人。快D好番啦,媽咪再整好嘢你地食啦,XOXOXO

1 comment:

  1. 下次試下用成隻焗~不用下住何油~還焗到出油~小朋友病真係好心X~喉痛實發燒~小心高燒
    [版主回覆03/25/2012 12:54:31]我都幾多成隻雞焗,應該話咩減價就買咩整咩,今次係因為有個朋友問我可唔可以整到焗嘅chicken nuggets,所以就特登整呢個。高燒就未到,只係一場勁大傷風,醫生都話呢排天氣令到好多小朋友病,個個都係差不多咁,我公司兩個同事嘅仔女都一樣,維持100度101度,就係唔退至幣。

    ReplyDelete