Monday, February 27, 2012

為小朋友做菜之1:雞蛋紫菜肉卷 Seaweed Meat Roll wrapped with Egg

先前有BK姊妹同網友都不約而同叫我介紹啱小朋友食嘅菜,我由哥哥出世開始就研究一下有關食物成份同營養嘅資料,加上哥哥同豬扒妹都有濕疹,食嘢方面都要多點留意。佢地兩兄妹雖然都為食,有時食量比李太更多,但唔知點解李太會成為肥師奶,但佢兩兄妹可以咁fit(其實我都擔心豬扒妹會變肥妹,佢而家果兩個節瓜豬脾同P都唔講得少),但兩兄妹都有一般小朋友嘅偏食問題,不同嘅係佢地係草食生物,唔鍾意食肉,要佢地食肉要同佢玩鬥智玩威逼。

以前有個社工同我講唔好逼小朋友食嘢,唔好太限制佢地食咩嘢唔食咩嘢,因為可能會引致佢地大咗之後有eating disorders,我覺得佢又不無道理,小朋友未返學前由自己湊,當然可以限制佢地食D咩,但只要一返學,有時都未必可以控制,好似哥哥而家日日帶午餐,有時放學返嚟一睇個午餐盒,好似未食過咁,問佢點解唔食,有時係凍咗唔好食,有時係太乾,有時站太多,但更多時係因為掛住玩,呢樣真係有計,唯有係以不同方法、不同煮法、不同食材去引佢食多D,又包多幾樣side snacks,例如生果、紅蘿蔔條、西芹條等,希望唔食晒正餐都有其他嘢頂肚。

話說呢個雞蛋紫菜卷我都幾鍾意整,以前喺香港我會用魚肉,但美國呢度買到嘅魚肉係好削,只可以叫做魚漿,好難會撻到有膠,口味亦唔夠鮮,所以我通常用豬肉、雞肉或蝦肉,各有好味。




材料:(兩條肉卷份量)
豬肉 1磅
雞蛋 3隻
紫菜 適量
麥皮 2湯匙
生粉 半茶匙
6湯匙

調味:
半茶匙
生抽 1湯匙
麻油 1湯匙
胡椒粉 1/4茶匙

煮法:
1)豬肉刴碎或買現成免治豬肉,拌入調味拌勻,加入麥皮2湯匙攪勻,再加入水2湯匙攪至水份完全吸收入肉中。
用手將肉略撻至起膠有少許黏性。放一旁待用。



2)蛋3隻打勻,分成兩份,每份煎成一個蛋皮。





3)待蛋皮略涼後鋪上紫菜,記得其中一邊留少許空位不填滿紫菜,方便之後收口。



4)豬肉分成兩份,每份平鋪上紫菜上。



5)將蛋皮由一邊卷至另外一邊,開口處壓在碟上。



6)燒滾一鑊水後,將肉卷放入鑊中蒸12至15分鐘,以一枝竹籤或刀尖輕插,如果容易拮入,抽出時又冇肉黏附就可以收火。



7)將碟取出後,倒去鑊中嘅水,將碟中肉汁回鑊煮滾。



8)半茶匙生粉加入4湯匙水攪勻,續少加入肉汁至肉汁滾至適合之濃稠度,倒出成為沾食用嘅醬汁,不必完全加入所有生粉水。
9)肉卷放略涼後切成厚片,可淋上醬汁或食時沾上醬汁。



小心得:
1)鋪紫菜時要記得收口一邊留多少許空位,就可以有肉沾到蛋皮,如果唔係蒸好塊蛋皮會剝離。
2)如果小朋友細個,可以考慮唔會整咁大個肉卷,用相同份量煎多一兩塊蛋皮,整多一兩個肉卷,蒸嘅時間會可以短少少,但包嘅工夫會多少少啦。
3)加入麥皮令豬肉滑D,因為就咁蒸豬肉會好實,加水加麥皮再加上撻下出膠,蒸出嚟就可以係滑滑嘅。
4)小朋友唔食瓜菜嘅,可以加入適量切碎紅蘿蔔、洋蔥、西芹、薯仔等於肉中,小朋友在不知不覺中就食咗蔬菜落肚。
5)可以用魚肉、雞肉或蝦肉等代替豬肉。

後記:豬扒妹同哥哥試食,豬扒妹好鍾意,但佢嫌大塊,要李太切開四份俾佢慢慢食,哥哥食咗半個,佢話唔鍾意,但之前明明係佢不停問我係咩,食唔食得?可唔可緣試?或者將餘下份量聽日再俾佢試下,睇下係唔係真係唔鍾意。呢兩個心肝寶貝有時真係玩起媽咪,淨係食我都試過不少方式去引佢地試多D新嘢,唔想個仔成日都食pizza hotdog,佢真係日日食都唔厭,我同李生已經係自己整pizza,但hotdog真係未有本事啦。

3 comments:

  1. 好正咁下次試整先~~~~~!
    [版主回覆03/02/2012 14:40:00]希望你會鍾意食啦~

    ReplyDelete
  2. 碎豬肉好肥~試下用芋泥~我D人了~可惜無人捧場
    [版主回覆03/06/2012 06:18:58]兩個B未必鍾意芋頭,我想可能會試下薯蓉或蕃薯蓉。我果兩個都唔鍾意食肉,整到佢地肯食肥唔肥都唔計啦,不過我同老公就真係要小心食就真,年紀大啦,哈哈~

    ReplyDelete
  3. Delicious! Have a great day!

    ReplyDelete