Tuesday, February 21, 2012

好晚嘅晚餐@Fujiyama-ya Japanese Restaurant

2012年2月11日(星期六)

因為去完農曆新年花車巡遊,之後又送番伯伯返屋企,所以是日晚餐係好晏至食,平日我地一家6點半前開飯,呢晚係8點9,仲要係坐低叫至有得食,哥哥其實已經餓到個肚仔扁咗啦,豬扒妹都少有會扭肚餓。我地呢晚係同Tommy同Tommy仔食飯,Tommy仔仔好斯文,又有禮貌,唔似我家哥哥咁嘈,不竟Tommy仔都已經13歲,下一年就升高中啦。因為就番Tommy住同送伯伯返屋企,又唔想花費太多,所以我地去咗我地好鍾意去嘅一間日本餐廳,唔好以為日本餐廳一定貴,無錯好多日本餐廳都收得貴,但呢一間係好合理架,當然要將貨就價啦,唔一定所有食材都一流嘅。

先嚟麵豉湯,係送嘅,待應好鬼貼心,我地大人嘅湯有蔥花,小朋友果D冇。








呢個係李生李太好鍾意嘅日式廚師沙律,$3.95
算好大碟,最正係個醬,應該係芥末蜜糖汁,聽講係自家調製,我成日想打探點整。



我兩個小朋友最鍾意食枝豆,
$2.5一大碟,特別請待應姐姐唔好灑鹽上面 呢度得番半碟,因為一放低李生已經要招呼好肚餓嘅哥哥同豬扒妹







日式鮫子,都算有水準,係唔係好大隻,不過都係果個字「抵」,$4.25一碟有8隻架,唔知邊個喺我未影相前就夾咗一隻呢?




呢一個係蔬菜卷Green Roll$3.95,有豆角、青瓜條牛油果、露荀同紫菜,因為哥哥同豬扒妹係草食生物(唔知點解鍾意食瓜果蔬菜唔多食肉),而且小朋友唔應該食魚生住,所以呢個係叫俾佢地兩個食,以前佢地唔食壽司,而家大個咗要學大人。 



先嚟兩款剌身:青魽魚Hamachi新鮮肥美,$6.95一份,呢度應該係兩份,Tommy同李生上次一食愛上,今次又encore~



三文魚Salmon,李太係超級剌身迷,食得好鬼開心。我連伴碟果D白蘿蔔絲都好鍾意架。 



呢個係Dragon Roll,即係鰻魚加天婦羅壽司,係李生至愛,不過佢唔好鰻魚上面果D魚子,$7.95一條


呢一碟係三種壽司卷拼埋一碟,右上方有橙色醬果隻係辣吞拿魚壽司Spicy Tuna Roll,抵食又好食,呢度6件先$2.95,右手前面係Rock & Roll,
有牛油果同鰻魚,又係抵食嘅$2.8 左邊係青魽魚Hamachi 壽司,$1.4一件,食完剌身都未夠喉,encore多一次壽司版本嘅青魽魚。



Rainbow Roll係用唔同嘅魚組成,
有吞拿魚、油甘魚、三文魚、青魽同蝦,包住加州卷,個樣幾靚,雖然不至於有彩虹七色,但好食又算幾抵$5.95一碟。後面係encore之前嘅辣吞拿魚壽司卷。



再一個Caterpillar Roll,有好多牛油果包住燒鰻魚壽司,上面舖魚子,真係幾似一條蠶蟲,但豬扒妹望住有D驚,當然生嘢佢唔食得啦,多謝$5.95



哥哥豬扒妹嘅雜菜烏冬$5.95,
呢個係冇加蛋版本,兩個B幾乎分晒成碗。



後加嘅炸野菜天婦羅Vegetable Tempura$4.25,
有蕃薯、豆角、西蘭花、椰菜花、薯仔同矮瓜,正過食炸蝦,我最鍾意係炸蕃薯同炸薯仔。



最尾加嘅呢個
帶子,一來唔夠新鮮,二來太細隻,唔怪得價錢唔太貴,下次唔會叫呢個啦,哥哥要幫手搾檸檬汁。



好得人驚係我地三大三小居然食得晒咁多嘢,我地兩大兩小平日都係食到一半,今日多咗Tommy同Tommy仔,居然食多咁多。






最後小朋友嚟個綠茶雪糕。


Tommy好鬼客氣,係都要請客,話因為李太生日果晚借咗李生,要請番李太食飯,呢一餐都幾係嘢架,未計tips $119,但李生同Tommy飲咗兩三枝sake,如果以咁多碟同sake($3.95@)嚟計,如果去Japantown果D日本餐廳,再多一倍至落得樓,所以我地鍾意嚟Fujiyama Ya,家庭式日本餐廳,唔駛著靚靚,招呼又好好,侍應Esther好好人,對我地有求必應。

Fujiyama-ya 位於三藩市Sunset區,地址係1234 Noriega Street(夾19th Avenue 同20th Avenue),星期一至日開5pm-10pm,電話係(415) 665-1772,我地鍾意早食,因為唔駛等位,唔係冇位就要喺早面食完西北風先,泊車尚算方便,我地早到通常都可以泊到門口車位,但一般都唔會要行多過兩個街口。

2 comments:

  1. Mrs Lee,
    謝謝你推薦好的餐廳. 在Sunset區,價錢真抵食 wow ...Hamachi 看起來很新鮮,$1.4一件?? 一個大Caterpillar Roll 卷$5.95??. 在Vacaville 價錢至少雙倍的. 下次我去到SF一定要Fujiyama-ya !
    [版主回覆06/06/2012 12:56:37]問題係San Leandro住得都非富則貴嘛,所以樣樣都貴一大截。
    [Oliver's mama回覆06/06/2012 05:08:51]我覺得san leandro 有很多華人
    [版主回覆05/17/2012 13:01:11]SF叫做咩都有D,但唔一定好食,但因為競爭大,要搵平嘅都搵到,呢度飲茶$50六七個人都食到好多嘢,老公試過去到San Leandro $5只有一個叉燒包加三隻燒賣,嚇死佢。
    [Oliver's mama回覆05/17/2012 06:10:41]李太
    San Francisco 真係好, 好多野食又便宜. 中,港,泰,日式美食都有
    [版主回覆05/14/2012 12:33:38]上星期去,好似某D菜色加咗價,不過應該唔多,因為我同李生兩個依然係三十蚊落樓,仲要飲咗一大枝清酒。

    ReplyDelete
  2. 原來您都係bay area人!
    [版主回覆06/06/2012 12:58:00]@Oliver's mama, 點解唔申請呀?香港有戶口就上網都搞到架啦,再唔係返香港搞都好快,可以寄咗表先嘛。
    [Oliver's mama回覆06/06/2012 05:09:47]我冇申請6000
    [版主回覆06/01/2012 00:37:35]當然唔係為果6000啦,機票都未夠,只係因為有親人結婚,我要返去,但應該帶唔到對仔女,佢地要返學就唔到,我果6000已經袋袋平安啦。你香港仲有冇銀行戶口?HSBC可以online banking自動過數,6至8星期就搞掂,仲可以電郵通知你過咗數。
    [QUEEN回覆05/31/2012 15:07:30]我high school 嗰時都年年番香港......但宜家要工作,反而幾年先番一次....
    今年年尾?為了6000蚊?我仲末申請!
    [版主回覆05/31/2012 13:15:23]來了快8年,只在第1年後返過香港一次,今年年尾應會再返。
    [QUEEN回覆05/31/2012 10:05:52]咁您來咗幾耐呀?
    我來咗快20年了,我算係老華僑.....
    [版主回覆05/31/2012 05:22:05]是呀,但我不是老華僑,來美不到十年。

    ReplyDelete