Thursday, February 16, 2012

再整米通(星星心心版)Rice Krispy Hearts & Stars

今晚再整多次米通,因為李生話想食加咗提子嘅,我用咗原本嘅一半份量嚟整,因為之前有網友話整成波波型,我諗試下其他形狀都得,用個曲奇模就做到。




呢次除咗加提子外,仲將雲厘拿油改成杏仁油,食果陣都食到杏仁味,不過提子味重D,因為我好重手加咗唔少提子。造型要快手,因為用個曲奇模去左搞右搞,未造型果D會硬晒,我整咗9個,最後果個D爆米花都開始好硬啦。







我個心心模有掃少少油,個星星模就冇,但其實都唔黏個模,脫模好易下。李生食咗一個話好味,對仔女瞓咗未試,不過佢地一定鍾意,因為係心形同星形造型。



今日係李生李太結婚7周年,既然老公話想食,老婆就整俾佢食,當係結婚禮物啦,等對仔女瞓晒,我地兩口子食米通飲紅酒,最衰今次枝酒麻麻,咁就喺平平靜靜中邁向第8年啦。

1 comment:

  1. 我又有問題呀, 你所講的爆米花, 係指用黎做popcorn 果d 爆米花, 定係家樂牌果d即食米粒呀 ? 我好想今個星期六試下做呀 ~~~
    [版主回覆02/25/2012 14:31:52]本住大無畏精神有時會有新發現都唔定,我有D興趣睇下爆谷整會點我唔好意思就真,咁遲至覆你,因為有時差,Y!Blogg又有D痴痴地,要email notice至睇到有新回應,就咁開個Blog未必見到,所以都唔知你有新問題,sorry。咁你整咗未呀?
    [小柔和小欣回覆02/25/2012 10:47:00]好在我星期四晚同朋友食飯時提到我想整米通, 我仲教人點整, 不過同人講係用popcorn 果d爆米花, 之後有人challenge 我, 話應該係用家樂氏果d ...哈哈 ...如果唔係 ....唔知我會整左d 咩野出黎 ..wakaka ....
    [版主回覆02/24/2012 16:44:00]係嘉樂氏果種早餐花生米,英文係Rice Krispies,有人話見到華潤有得賣,希望你成功啦。

    ReplyDelete