Wednesday, February 22, 2012

糖醋肉排 Sweet Sour Ribs

李生出街食過一個糖醋骨好好味,佢而家念念不忘,知夫者莫若妻,李太買咗一塊腩排,係連皮果隻,較為肥咗少少,下次要買排骨瘦D至得。因為李生提出整辣味,所以呢個版本係有加辣椒嘅。



材料:
肉排 1磅半(斬成骨牌大小)
蒜頭 2瓣
蔥頭 1粒

調味:
2湯匙
大紅浙醋 4湯匙
片糖 1/3片
䉀糖 3湯匙
生抽 6湯匙
1.5飯碗

Optional:
紅椒粒 1茶匙

做法:
1)肉排略出水,撈起過冷河,瀝乾待用。
2)蒜頭蔥頭去皮切薄片。
3)將1湯匙酒、2湯匙醋、1/3片糖、1-1/2湯匙䉀糖、生抽4湯匙加5湯匙水混合。
4)其餘調味料混合煮熱放一旁待用。
5)將蒜頭蔥頭加1/4茶匙油爆香,加入已汆水之肉排放入煎至表面轉色。
6)加入(3)之汁料,慢火煮15分鐘。




7)將肉排反轉面再炆,如果汁液已乾就加入部份(4)之汁料,再慢火煮10分鐘。



8)慢火再炆15至20分鐘至肉熟同淋身,只要用筷子或叉順行拮得入就足夠。若鍾意食辣,就喺最後5分鐘加入紅椒粒拌勻。期間要經常反轉肉排,等肉排四面都均勻上色,最好係等個汁略為收乾上碟。





小貼士:
1)因為用肉排有皮有肥肉都幾多油,所以要先汆水,可以選用較瘦嘅排骨。
2)酒、醋、糖、豉油同水嘅比例係12345,非常好記。
3)酒我用米酒,醋最好係紅浙醋,糖可以係片糖冰糖䉀糖或黃砂糖,我今次係兩溝片糖同䉀糖,只要加埋係同一個份量就冇問題。
4)豉油較適合用生抽,因為老抽有甜味,加埋糖份會太甜,想色靚D可以溝少許老抽入豉油個份量,但其實我覺得不必,因為我係加入片糖去炆,完成時個色已經幾深色架啦。
5)煮嘅時候要留意火力,小心煮燶,亦因為咁樣,李太準備額外汁料,就唔會個肉未淋個汁已經收乾晒。

後記:李太見有紅椒,就手癢整咗個裝飾紅椒花嚟影下相,之後會循環再用,嘻嘻。

2 comments:

  1. 買隻生鐵鑊啦~有骨易潔鑊不好
    [版主回覆02/24/2012 16:54:09]我知呀,不過李生唔鍾意生鐵鑊,嫌要加個座至可以固定個鑊,以前有一隻佢唔要,我其實由細到大都係用黑色果隻鐵鑊,不知幾就手又好鑊氣,呢D易潔鑊真係揸個鑊剷都唔就手。我整呢個時要用筷子續件反,唔敢用剷,驚整花隻易潔鑊。

    ReplyDelete
  2. ♥ ~ Happy year of 2012 ~ ♥
    [版主回覆02/27/2012 16:39:40]Thank you, same to you~

    ReplyDelete