Monday, July 16, 2012

雜菜肉丸湯

用之前三色肉碎一樣的材料做了這個湯,可以飲之餘湯渣還可以吃,如果一個吃飯,大可以躲懶一點,一煱雜菜肉丸湯加上飯化泡飯或加入麵條做湯麵,就是一頓均衡的飯餐了。



材料:
牛肉    1/3磅
豬肉    半磅
紅蘿蔔 3條
西芹    3瓣
大蕃茄 1個
蒜頭    3粒
清水    8量杯
雞蛋    1隻(可用之前三色肉碎餘下的半隻蛋白及蛋黃)

醃料:
鹽        2/3茶匙
胡椒粉 少許
生抽    1湯匙
水       2湯匙
粟粉   半茶匙

調味:
月季葉 2片
鹽       適量
肉桂粉 少許

做法:
1)蒜頭去皮拍扁,紅蘿蔔去皮切約半吋厚片,西芹去衣切半吋厚片,蕃茄去蒂打直切成8份,再每份切半。


2)牛肉及豬肉放入大碗中加入鹽、生抽、胡椒粉拌勻,撻打數下,粟粉加水拌勻,續少加入肉中攪勻,靜置15分鐘。

3)湯煱下少許油,放入蒜頭鑊香,加入紅蘿蔔片西芹片及蕃茄炒香,倒入8量杯清水,加入月季葉2片及肉桂粉,中文煮至滾。




4)肉碎約一湯匙份量搓成肉丸,放入湯中煮至熟透,收火試味後,加入適量鹽調味。





5)湯煱熄火後,把雞蛋打勻,慢慢倒入湯中,邊加邊攪拌成蛋花即成。



小心得:
1)肉丸大小隨意,要知肉丸是否熟透,可以牙籤拮入肉中再抽出,如沒有血水沁出或肉碎沾在牙籤即可。
2)加入洋蔥先爆炒再加其他雜菜配料更香,因為家中剛好沒有洋蔥,否則加入半個洋蔥湯會更香甜。
3)湯底可用雞湯或肉湯,加入茄膏或大量蕃茄即成雜菜羅宋湯。
4)月季葉帶出香味,但不要加太多,肉桂粉可加可不加。

2 comments:

  1. 健健康康 雜菜湯!
    [版主回覆07/20/2012 00:18:22]算係有肉有菜,營養均衡啦。謝謝你探訪。

    ReplyDelete
  2. 土生最愛紅蘿蔔/番茄~食得多會上色
    [版主回覆07/20/2012 15:28:11]唔驚,因為對寶貝唔多鍾意蕃茄,呢煲係我同老公飲,我果幾條紅蘿蔔係呢度老外果D甘筍咁大size,唔係多架,今次個蕃茄都唔大隻。

    ReplyDelete