Wednesday, December 14, 2011

第119款:簡易拼髮蛇辮之3

2011年12月5日

哈哈,好耐冇寫幫豬扒妹紥頭髮,唔好以為我執咗呢一part,改做寫食譜,點捨得唔要呢一部份至得?一來呢個係我開始寫blog嘅動力,二來要改就會改埋個blog名,而家你仲見到《編織髮髻辮》就即係你冇去錯地方啦,三來豬扒妹頭髮長咗好多,唔紥都唔見得人,點可能會摺咗呢part喎。只係呢排多咗整嘢食,想留個紀錄,第二時想搵番個食譜都容易D,過時過節年尾流流又多咗嘢搞,所以就少咗兼顧紥辮呢部份。但我冇偷懶架,我有照影低D新髮型,只係要坐低睇番再整理吓至寫得出嚟見人。

呢一款同之前#107果款類似,都係用多條橡皮筋,以拼髮嘅方法將頭髮紥起。今次呢個同#107唔同嘅係方向,#107由少頭髮(左邊)開始,而條辮最後係喺右耳側邊;但今次#109呢個係由右邊出發,初初先束起前面少量頭髮,之後就續次加入右邊頭嘅頭髮,每次都將新加入頭髮拼合以橡皮筋束成一條新辮,如此類推直至去到右耳上方頭髮完全束起,之後就由左邊頭拉入頭髮,唔駛拉得位置太過,我今次係順住條辮方向打斜至左邊髮腳位置作結,加入頭髮嘅pattern係由左右兩邊同時加入,即係話每加入一份頭髮就會好似個V字打側咁,呢個就係同#107唔同嘅地方,而#107嘅pattern係幾乎垂直分開一份份。




出嚟效果會有少少分別,#107比較活潑D,而呢個#109就可以話係lady D嘅。



No comments:

Post a Comment