Wednesday, December 21, 2011

玻璃曲奇革命第二擊 Glass Cookie Challenge 2

2011年12月14日



因為要帶去對仔女學校開聖誕聯歡會,所以預先整定粉團,但又好想試吓新買嘅果汁糖個效果係點,所以昨晚整咗少少,不過因為個粉團未雪過比較軟,所以有D星星印完之後軟咗D,放得唔係太好就少少變型。初初D硬糖唔溶,於是較大到350度F,只係溶少少,再較大到425度F焗咗4分鐘就溶晒,混色果D仲好靚tim。今晚會再焗多D,希望再做好D。






2011年12月15日



今晚再焗過一批彩色玻璃曲奇,淨落嚟嘅粉夠整4盤,第一盤用400度F先焗5分鐘,唔係太溶,於是加大到425度F再焗多4分鐘,D糖溶得好靚,但個餅有少少縮水變形。餘下嘅三盤我都係350度先焗個餅8分鐘,加糖再較大到425度F再焗外分鐘至糖溶成一片。













我將D果汁糖用隻金屬匙羹敲細粒至碎,初初有人話D糖碎會有好多氣泡,但出到嚟都唔係太明顯,因為層糖夠薄,就唔會咬唔開,不過始終玻璃曲奇都係好睇多過好食,但聖誕節送禮,個個都超級鍾意。









No comments:

Post a Comment