Sunday, December 18, 2011

當三藩市師奶遇上三藩市師奶

話說三藩市C9李太上星期日約咗blog友三藩市師奶一家去飲茶,李太一家果日一早去咗Food Co入貨,之後再返屋企放好D要雪嘅嘢,再去到約好嘅茶樓,三藩市師奶一家已經到咗,李生放低我、哥哥同豬扒妹就去搵位泊車,我同三藩市師奶一家約略介紹之後就上去坐低。

呢一日朝早可能冇旅行團,所以幾乎係任坐,我地揀咗一張近窗嘅大枱,因為兩家夾埋有十個人。呢個就係blog友三藩市師奶、佢個細女同三藩市先生啦。




豬扒妹好鍾意長頭髮著裙嘅姊姊,所以同靚姊姊坐隔離,仔仔就坐我另一邊。



坐低叫咗點心俾小朋友食都係蝦鮫、燒賣、腸粉、糯米雞果D必食嘢,其實我地大人志不在食,大家都好忙傾計影相。李太唔記得問清楚三藩市師奶就order咗鳳爪,真係唔好意思,點知小朋友又肯食,真係有D意外。








都唔知大家傾咗幾耐,但幾個小朋友就好似有好多嘢講好多嘢玩咁。



飲完茶小朋友意猶未盡,於是去咗附近圖書館外嘅公園玩咗一陣,但果日天氣唔係幾好,陰晒天想落雨,唯有玩完一陣就要走,臨走時小朋友仲問幾時再玩過,或者過完聖誕新年後,天氣好少少冇咁凍又可以去公園玩過啦,難得我地小朋友年紀唔同都可以玩得埋。

其實喺三藩市仲有好多blog友,希望有日可以好似香港blog友咁有多D聚會,始終認識都係大家嘅一種緣份。

1 comment:

  1. 我都想同多些卜友聚會,不如你做搞手呀?^^
    [版主回覆12/21/2011 14:43:54]試吓啦,不過唔係個個blog友都會睬我。

    ReplyDelete