Sunday, December 4, 2011

玻璃曲奇 Glass Cookies


呢個玻璃曲奇喺網上見到好耐,但因為個食譜其中有D步驟我唔係太肯定(或者係我蠢啦),一直都唔係好敢試。但其中最大難題居然係搵硬糖,真係講都冇人信,莫講話原食譜講嘅霍士Fox's果汁糖,就算係硬糖都唔易搵,成間Walgreens居然得一種硬糖,想睇吓有冇多D顏色同口味,Sorry...得一千零一種,就係呢個蜜糖味,但有樣嘢好就係寫明係冇防腐劑、Natural flavors,仲係Gluten free,雖然我地屋企冇人唔食得gluten,都係一件好事,因為李太有朋友唔食得gluten,遲D聖誕送禮就多一個選擇。

中間糖嘅部份真係透明架,所以至叫玻璃曲奇。




曲奇個dough係之前做甜絲絲蕃薯撻用剩,可以去呢度睇番,個份量同材料再抄一次如下:

曲奇材料:(約做出20-30個曲奇餅,視曲奇大小而定)
低筋麵粉   13安士=365g(我用中筋粉8安士=225g+粟粉5安士=140g)
杏仁粉    4安士=110g
全蛋     1隻
牛油     4安士=110g
糖粉     2安士=55g
黃糖     2安士=55g

曲奇做法:
1)麵粉、杏仁粉、糖粉過篩,加入黃糖拌勻。
2)牛油切成細粒,加入粉中以rubbing in方式加入粉中搓勻,成微黃色麵包糠狀。
3)雞蛋續隻打入拌勻。
4)搓成一個圓形dough後,放入雪櫃雪至少4個鐘或至過夜。
5)雪好後把dough取出,用roller揉成厚約半cm至七八分,以曲奇印模印出曲奇餅,我今次用咗兩個一大一小星星印模。







玻璃部份:果汁硬糖   20粒(視乎曲奇中嘅窿大小)


曲奇餅組合方法:

1)以一大一小印模印出中空的曲奇餅。



2)放入預熱325度F(160度C)的焗爐中,焗約15分鐘。
3)取出曲奇,於中空部份放入一粒硬糖,若糖大粒可用半粒,玻璃部份較薄透明度會高D,但若太少糖玻璃就會穿窿。



4)再放入焗爐轉300度F(145度C)多焗5分鐘。
5)取出放涼至好拎起,否則糖未定型會爛或痴底。





小貼士:
1)今次用不痴底的silicon mat放焗盤上再放曲奇,所以曲奇好快就可以拎起,底嘅玻璃部份仲好平滑。
2)呢個曲奇睇係好靚架,不過因為曲奇係酥脆但糖係硬,食起上嚟就唔係咁痛快,因為糖咬唔開,我要先食曲奇餅再食玻璃糖。
3)印模要揀一大一小,唔好太多曲奇或太多糖。

後記:
我就係買到呢隻蜜糖味糖,就咁食隻糖都好好味,曲奇係杏仁曲奇,兩個味都好夾,連李太細佬學過西廚又咀尖都話個曲奇好得,李太真開心C!



今次呢個玻璃曲奇,全部印模工作都係由豬扒妹同哥哥整架,你睇佢地幾pro,



我成日都覺得煮嘢食係一個好好嘅親子活動,佢地可以分工合作,一人攞一個印,哥哥印大星星,豬扒妹印中間細星星,之後由哥哥放焗盤上,當然中間就位係李太做再由佢地兩兄妹壓個D出嚟同脫模,今次係佢地第二次用呢個星星模,估唔到已經幾純熟啦。







1 comment:

  1. 兩兄妹好叻呀!! 我好鍾意星星架!! 寄啲俾我啦~~~
    [版主回覆12/05/2011 16:40:31]嘩,你咁快手!我剛剛寫好咋喎,請你食有咩所謂,好易整架咋,你不如又自己同阿BE親子整曲奇。

    ReplyDelete