Wednesday, December 21, 2011

夾心曲奇二重奏:果醬曲奇、榛子醬曲奇 Cookies with Strawberry jam and Nutella filling

我以為我寫咗個食譜,原來未喎。而家只係全憑記憶想番出嚟,不過因為近來都係用同一個曲奇份量整,所以都唔係太難,所不同嘅係中間嘅料。用果醬同榛子醬係李生嘅提議,呢度要俾個credit佢先,個idea就好似我地細個食克力架沾麥芽糖咁。






曲奇材料:(約做出20份夾心曲奇餅,視大小而定)
低筋麵粉   13安士=368g(我用中筋粉8安士=227g+粟粉5安士=142g)
杏仁粉    4安士=113g
全蛋     1隻
牛油     4安士=113g
糖粉     2安士=57g
黃糖     2安士=57g

曲奇做法:
1)麵粉、杏仁粉、糖粉過篩,加入黃糖拌勻。
2)牛油切成細粒,加入粉中以rubbing in方式加入粉中搓勻,成微黃色麵包糠狀。
3)雞蛋打入拌勻。
4)搓成一個圓形dough後,放入雪櫃雪至少4個鐘或至過夜。
5)雪好後把dough取出,用麵棒揉成不厚於半cm,以曲奇印模印出曲奇餅,我今次用咗兩個一大一小星星印模,一半曲奇為中空有窿,另一半係全塊曲奇。



6)放入預熱325度F(=160度C)的焗爐中,焗約15至20分鐘。



組合曲奇方法:
材料:
士多啤梨果醬  隨意(其他味道果醬都可以)
榛子醬     隨意



做法: 
1)曲奇放涼後,在全塊曲奇面塗上一層果醬或榛子醬





2)取另一塊中空曲奇放面,略為按壓即成。





小貼士: 

1)塗果醬或榛子醬時切勿貪心,否則D醬流晒出嚟就會令個餅濕晒又唔美觀。 呢三塊夾心曲奇分別搽咗不同份量果醬,你可以睇到出嚟嘅效果係點樣;太多或太少都唔適合,最好就如左上角果一塊咁就最好啦。



2)曲奇不要做得太厚,因為最後係要兩塊組合成一塊,如果曲奇本身太厚就唔好睇又唔好味,因為餅同醬嘅比例唔平衡。

3)因為搽咗果醬,曲奇不要放太久(即係俾個籍口你快D食晒),因為放多幾日果醬會令個餅濕軟冇咁脆口。
4)可以嘗試不同果醬,我自己覺得士多啤梨醬味同色都係最好嘅。
5)榛子醬冇想像中甜,亦可以嘗試花生醬,不過論樣同味,榛子醬都係較受歡迎。

後記: 
豬扒妹同哥哥已經係李太嘅御用助手,佢地已經包辦所有印模工序(當然對位嘅係李太),因為又係已經夜啦,印完曲奇之後,李太就趕晒兩個去瞓覺,之後曲奇出爐之後,我就有個好安靜嘅環境去搽果醬啦。第二日佢地兩個試完味後,居然好意外地兩個都鍾意食榛子醬多D,反而李生就鍾意士多啤梨果醬味。

No comments:

Post a Comment