Tuesday, December 20, 2011

真夠薑嘅薑餅心心 Gingerbread heart cookies

近來因為要準備聖誕節送禮,幾乎隔晚就開焗爐整曲奇,做完一批玻璃曲奇,我想加埋薑餅應吓節,夜晚整薑餅時先發覺冇黃薑粉、荳蔻粉同丁香粉(真係撞鬼,個廚房百無,明明一向都有存貨,就係搵唔到),於是就用真嘅薑嚟整薑餅,又因為未買薑餅人模,於是就用我嘅至愛心心模,有加咗椰絲,有加咗朱古力,都好似OK啦,雖然薑餅唔係我至愛,不過呢個味道都唔錯。

材料:(約做25塊) 
低筋粉   10安士=285g(我用麵粉7安士=200g加粟粉3安士=85g)
麥芽糖   3大湯匙
黃糖    2大湯匙
蛋     1隻
薑汁    2 1/2茶匙
菜油    3大湯匙
肉桂粉   1茶匙 (cinnamon)
鹽     少許
小蘇打   半茶匙(baking soda)
牛奶    少許(掃餅面用)

餅面裝飾:
椰絲    適量
朱古力   適量

做法:
1)我先磨新鮮薑成薑蓉,之後用兩隻匙羹搾出薑汁備用。


2)將黃糖、麥芽糖、菜油混合,加入薑汁拌勻,再加入雞蛋打勻。


3)麵粉過篩,加入鹽、小蘇打、肉桂粉,拌勻。
4)將糖蛋糊續少加入麵粉中拌勻,直至成為一個光滑嘅粉團,如果太乾可以加入少許菜油或牛奶,太濕就加少許粉。


4)有時間就放入雪櫃一個鐘,冇時間可以加多少少粉搓實D即用。
5)焗爐預熱450度F=230度C,將麵團壓成約半cm厚,以印模印出心心薑餅,先焗10分鐘。如果整椰絲薑餅,就要而家先掃上牛奶再撒椰絲喺餅面至入爐焗。 



6)冇椰絲薑餅取出於餅面掃上牛奶,再入焗爐以350度F多焗5分鐘。有椰絲薑餅可以不用取出,只調低爐溫再焗多5分鐘。

 


7)朱古力放盤中隔水溶解,將薑餅一半掃入朱古力,放wax paper上待冷卻後就可以入盒放好。



小貼士: 
1)薑汁最好過篩去渣先加入糖漿中,放咗一陣嘅薑汁要搞勻。
2)麥芽糖如果太硬,較難混合,我放個玻璃杯入熱水中就容易攪拌,但加雞蛋就唔好隔熱水攪,怕會整熟D蛋就攪唔勻。
3)溶朱古力可加入少許牛奶較易溶,但切勿加太多,真係好少就得架啦,唔係就有排D朱古力都唔硬。
4)薑餅浸朱古力時,我發現朱古力太杰會難控制,但太稀之後要等好耐而會硬,我用一個spatula去將朱古力淋上薑餅面,另外如果只加朱古力於餅面唔包餅底會較易處理。



同場加映:哥哥要同薑餅影張相,有一半薑餅係哥哥同豬扒妹印架,但佢地俾媽咪趕去瞓覺,睇唔到薑餅出爐。



後記: 

今晚整咗兩盤薑餅心心,加埋之前兩晚整咗玻璃曲奇入好袋綁實,加埋手製嘅咭,就可以送俾同事做聖誕禮物,雖然賀咭係比較粗製,希望同事都唔介意啦。



No comments:

Post a Comment