Sunday, December 18, 2011

自家製雲吞 Won Ton Soup

今晚整咗雲吞,諗住俾仔女明日做早餐,老公試過味話OK。最開心係用新鮮健康材料做,冇加味精,味道又幾好。呢個做法係用原材料整,用咗兩個不同包法整。豬扒妹八卦擔櫈仔嚟睇我做咩,我話包雲吞,佢話幫手,我話佢太細個唔識,等佢大D先啦。之後李捉咗佢同哥哥去擦牙,佢地好似豬咁喊話唔要爸爸擦牙要媽媽,因為唔鍾意爸爸擦,但我對手做緊嘢冇計啦。



當我煮好擺好位影相果陣,佢地就擦完牙,兩個都走入嚟問我做緊咩,順便投訴爸爸,話唔要爸爸幫佢地擦牙,豬扒妹見我試味又話想食,但佢已經擦咗牙,當然唔可以再食嘢,我話已經留咗D未煮嘅俾佢地明日食,而家要去瞓覺先。


材料:(約30隻)
中蝦    12隻
雲吞皮   30張
黃芽白   1小個

醃料:
豉油    1湯匙
麻油    1茶匙
胡椒粉   1/4茶匙
蛋白    1隻

做法:
1)中蝦去殼,頭殼留用,肉略拍切細,再刴碎,但不同刴至爛,有少少粒狀會較有咬口。
2)黃芽白約1/3洗淨切絲再切碎,用手揸乾水份後加入蝦中攪勻,加入醃料拌勻。
3)包雲吞時切勿貪心,不要放太多餡料,否則好易爆皮,太多料亦都唔好食。

第一款雲吞包法:餡料放中間,以手指摺起雲吞皮,合成一個荷包狀,以姆指壓落餡料上方的雲吞皮上,因為蝦肉中已加蛋白,不用再以額外蛋漿封口。













第二款雲吞包法:將餡料放雲吞皮中間,對摺成一個三角形,不必完全對稱perfect,將餡料壓到雲吞皮下方,再將裝有餡料的一部份雲吞皮反摺番上去,兩邊雲吞皮再反落嚟壓在有餡料的一部份下面,就好似一個人將對腳交叉一樣。









4)餘下黃芽白洗淨切塊,湯煲加水煲滾,黃芽白與蝦殼加入滾水中煲至再滾後再煮5分鐘。
5)將雲吞放入湯水中淥熟,生嘅雲吞係沉落煲底,熟咗就會浮面,而且雲吞皮會呈半透明狀就可以撈起。
6)雲吞食時加入菜同湯。



小貼士:

1)切勿貪心放太多餡料,一來雲吞皮薄好易會爆會穿,二來太多餡料就唔係正宗雲吞。
2)湯底可以係清雞湯加菜煲,我個食譜用蝦殼只係想物盡其用唔浪費。
3)雲吞唔同包角仔唔駛形狀完美,出街食果D都係就咁揸埋口。
4)正宗雲吞一般係加入韮黃粒,唔係加入菜粒,但因為小朋友唔太鍾意韮黃味,所以我一物二用,將黃芽白煲湯兼做雲吞餡,而事實加咗黃芽白,雲吞有少少咬口,味又唔會太濃。

No comments:

Post a Comment